Snelle Prec I tot V

M

Maziar

Guest
Ik probeer te converteren multi range (10mA tot 10nA in 8 bereik) I tot V converter met hi prec (12bit) met hoge snelheid (hoger 500kHz)

Ik heb probleem met ruis.

hoe oplossen?
hebben av.sngle chip I tot V met breed scala aan na?

hoi

normaal 12 bit aan de rand van een schaal van 1000 (voor na-waarden).
-Wist u los te koppelen van de i / v uitgangsspanning met kleine keramische condensator?
-zijn je meten draden niet te lang?
-proberen te 'vervoer' dat signaal met een dunne coax-kabel (schield geaard 1 s.)
-los te koppelen uw i / v converter PWR met 100n aan lawaai verminderen op de VDD.
-zijn de gekozen waarden voor de weerstanden zo klein mogelijk?
(hoe groter de weerstand, hoe groter het geluid kan produceren)

hoop dat dit helpt.

Gelly.

Hi Maziar,

Ik weet niet zeker wat soorten lawaai in het probleem als uw melding hierboven.

Zoals mijn kennis, in dit geval, weerstanden waarden, longness van lood condensator loskoppelen om de I / V converter supply pins, wat voor soort condensator loskoppelen, I / V converter-chip, en zo verder zijn zeer belangrijk.

Mijn suggestie is het gebruik van de SMD-pakket component, gebruik maken van kleine keramische condensator & gekozen lage waarden voor weerstanden zoals spraak Gelly's.
Verminder longness draad los te koppelen van de cap.I / Supply V converter chip pin.

Ten slotte stel ik u op de AD846AR gebruiken voor uw aanvraag.Ik denk dat de AD846 is de beste keuze voor jou.

Succes

THX

Ik gebruik AD845 en eenvoudig schema van de I / V converter mijn verbinding geen lange en schild.
met 10uTant 100n keramisch bypass met goede -12V Reg leveringmaar in hoge snelheid huidige golf grafiek geluid is zeer hoog.

nog proffissonal Fast (500kHz) breed scala prec SCH voor lage huidige gamma I / V converter?

Hoi

wat reg.aanbod worden gebruikt in uw toepassing?Switching power?

Als dat zo is, probeer het gebruik van een lineaire reg.te vervangen.In dit geval pls vergeet de geschakelde voedingen.

By the way, wat is de huidige bron van deze i / v circuit?Een hoge snelheid dac?Is het nodig een lpf te filteren de bemonstering lawaai?

Jensen wrote:

Hoiwat reg.
aanbod worden gebruikt in uw toepassing?
Switching power?Als dat zo is, probeer het gebruik van een lineaire reg.
te vervangen.
In dit geval pls vergeet de geschakelde voedingen.By the way, wat is de huidige bron van deze i / v circuit?
Een hoge snelheid dac?
Is het nodig een lpf te filteren de bemonstering lawaai?

Vergeet niet de effecten in themocouple kruispunten en aansluitingen die verandert met veranderingen in de kamertemperatuur.

Gebruik goede grond vlak voor je print, en gebruik aparte analoge en digitale gronden, ...

RTOS51 wrote:

Vergeet niet de themocouple effecten in knooppunten en aansluitingen die verandert met veranderingen in de kamertemperatuur.Gebruik goede grond vlak voor je print, en gebruik aparte analoge en digitale gronden, ...

100kHz sampling rate, waarom u 500kHz bandwide voor i / v converter.
proberen te verminderen bandwide om afstoting lawaai.

Jensen wrote:

100kHz sampling rate, waarom u 500kHz bandwide voor i / v converter.

proberen te verminderen bandwide om afstoting lawaai.

Maziar wrote:500khz bandwidth write for sine wave responce for 30% rej.
Ik denk dat vergeten:
500kHz bandbreedte te schrijven voor sinus antwoord voor 30% Rej.dan als u impuls reactie op de afwikkeling van tijd dat dit nummer (5x) waar is1.
LM317 REG met ,3 mVpp lawaai! (Geen ruis in ieder Voeding)

2.
ingang van het instrument apparaat en vergeet is High speed golf (100kHz sampling rate)

Ik zoek en zoek naar enkele chip van de pols versterker voor hoge prec APP.?

hi, Maziar:
Ik denk dat je moet een laag geluidsniveau OP gebruiken om het werk te doen, en een laag geluidsniveau component gebruiken, zoals MKP polymeer capacitors.w * w.linear.com en w * w.maxim-ic.com en w * w.anlog. com of w * w.ti.com hoge prec's en vele app notities.
en je moet gebruik maken van een goede regelaar, kan LM317 niet beperken hf noise.you kunt gebruiken LDO, kunnen de meeste goed doen dan LM317.add een LC of RC-filter in voeding zal nuttig zijn om de macht te verminderen noise.and gebruik maken van een grote condensator is goede keuze, zoals een 470u tan pet, en de Sanyo OS-CAP is heel goed voor je ontwerp.
succes!

!

mijn vermogen is zeer goed en heb geen lawaai!maar ik heb probleem I tot V-converter in hoge snelheid en hoge prec

bedoel je je een hoge precisie op en een snellere AD? zo ja, kunt u ops en AD converters te krijgen van:
http://www.ti.com
http://www.linear.com
http://www.anolog.com
ze hebben ook veel app aantekeningen.
hoop dat dit kan helpen u.

Shanren wrote:

bedoel je je een hoge precisie op en een snellere AD? zo ja, kunt u ops en AD converters te krijgen van:

h ** p: / / www.ti.com

h ** p: / / www.linear.com

h ** p: / / www.anolog.com

ze hebben ook veel app notities.

hoop dat dit kan helpen u.

ad7866 is een 12bit 1MSPS chip van analoge, dit misschien wat je need.and AD9240is een 14bit 10msps ad converter chip.a Sigal op kan doen IV een baan, en je kunt de winst van op om het bereik te yu need.try te krijgen:
http://www.analog.com/bulletins/adc3
te krijgen wat je nodig hebt.
succes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back