sleuf gekoppeld / gevoed patch antenne of andere ideeën?

G

GHB

Guest
Heeft iemand recomendations for papers of papers over:

broadbanded patch / Microstrip dipool - lichaamsgewicht is 20%
sleuf gekoppeld Microstrip patch - misschien wel mijn beste kans op het bereiken van genoemde lichaamsgewicht?

toepassing vereist dubbele polarisatie, zodat sommige toepassingen wellicht niet van toepassing, zoals de sleuf voor het laden van de stralende element uit Kin-Lu Wong bijvoorbeeld.

Uw 20% bandbreedte requirenent is niet te streng voor wat als breedband.Zoeken in de IEEE transacties op Antennes en Voortplanting evenals de Magnetron (MTT) rubriek en u vindt er tal van mogelijkheden.

Gekoppeld feeds zijn een mogelijkheid, maar je kan krijgen door met slechts een dikke substraat.Veel lucht onder de patch is goed voor het vergroten van de bandbreedte.

Uw behoefte aan dubbele lineaire polarisatie maakt de dingen een beetje moeilijker.Kunt u gebruik circulaire plaats?Dat kan geen gemakkelijker maar dan is het wellicht een nuttig alternatief.

De keuzes begint te dun uit ongeveer 35% bandbreedte en vooral dat het wordt echt moeilijk.

azulykit - Bedankt voor de input.van wat
ik heb gezien tot nu toe, de broadbanded type MPa's lijken meer realiseerbaar voor

a.interne polarisatie
b.enkele elementen of kleine arrays

Ik zeg enkel polarisatie, omdat de bandbreedte van het element is gerelateerd aan slots of asymmetrische patronen in het stralingselement.

de eis is dubbele lineaire en niet cp.

Ik kom kijken in de dikke lucht kloof aanpak, u hebt gezien bandbreedtes van 20% en een goede volle laag straling patronen haalbaar?

ook misschien heb je dit leest papier:
'breedband apeture gekoppeld gestapeld patch antenne met dikke substraten "geschreven door Taragonsi en Pozar.

Bent u bekend met dit papier kon ik een vraag stellen?

Ik ben niet vergeten dat het bijzonder papier, maar ik heb gezien dat techniek krijgen tot ongeveer 50% bandbreedte (ik heb het zelf).Ik zou verwachten dat kon je iets nuttigs voor je dubbele lineaire aanvraag zonder gebruik te maken van alle trucs.Zoals altijd, als een toegevoegde eisen het ontwerp krijgt moeilijker.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back