SINAD verbetering

P

Prasanta

Guest
Hoi,

Ik ben actief SINAD simulatie voor mijn ingeschakeld cap filter.De aanvaardbare ondergrens is 25 dB.Ik krijg waarde dicht bij dat.Zelfs met ideale versterker is niet veel te verbeteren.

Dus ik ben gewoon proberen om te controleren SINAD voor transmissie poorten gebruikt voor het schakelen van de condensator.Dus nu in de proefbank Ik heb vier schakelaars en een condensator (dat is euivalent een weerstand) en een condensator, dat wil zeggen, dus een low pass filter wezen.Maar deze eenvoudige configuratie geeft me SINAD minder dan 25 dB.En ik heb geprobeerd differnt ingangssignaaltype grootte.

Kan iemand mij advies geven hoe kan ik de SINAD van verzending poort.

Bedankt en groeten,

Prasanta

Als uw condensator is een passieve een, dit kan een heffing injectie geval.Gebruik onderaan bemonstering en volledig gedifferentieerde architectuur te verminderen.
BTW, MOS model parameter zal ook gevolgen hebben voor de heffing injectie simulatie, maar het
is slechts simulatie geval.

Bedankt voor het antwoord.

Ja ik gebruik passieve condensator.Maar ik ben met behulp van de differentiële modus.

Je zei dat dit kan ik vanwege MOS-model, is het mogelijk om te controleren dat?Kunt u uitwerken.

Prasanta schreef:

Bedankt voor het antwoord.Ja ik gebruik passieve condensator.
Maar ik ben met behulp van de differentiële modus.Je zei dat dit kan ik vanwege MOS-model, is het mogelijk om te controleren dat?
Kunt u uitwerken.

Thanks again,

mijn klok frequentie is 8MHz gecontroleerd en ik de klok overlappen, is het 10psec.Denkt u dat dit kleine overlapping kan maken SINAD zo arm?

als MOS omvang betreft, is het niet zo groot, ik bedoel de effectieve capaciteit heb ik rekening gehouden met mijn passieve capaciteit.En ik heb controleren, wordt de condensator ontladen goed, en ik controleerde de RC tijd ocnstant.Ze zijn allemaal prima.

met betrekking tot XPART, ik vond het is = 1 voor de MOS-model vond ik op het internet betekent drain / source gratis sahring 0 / 100 ........Moet ik mijn SINAD programma zodat hij me recht resultaat?

of heb ik te maken XPART = 0?

Prasanta schreef:

Thanks again,mijn klok frequentie is 8MHz gecontroleerd en ik de klok overlappen, is het 10psec.
Denkt u dat dit kleine overlapping kan maken SINAD zo arm?als MOS omvang betreft, is het niet zo groot, ik bedoel de effectieve capaciteit heb ik rekening gehouden met mijn passieve capaciteit.
En ik heb controleren, wordt de condensator ontladen goed, en ik controleerde de RC tijd ocnstant.
Ze zijn allemaal prima.met betrekking tot XPART, ik vond het is = 1 voor de MOS-model vond ik op het internet betekent drain / source gratis sahring 0 / 100 ........
Moet ik mijn SINAD programma zodat hij me recht resultaat?of heb ik te maken XPART = 0?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back