Simulatie van Wilkinson combiner in advertenties momentum

K

krijt

Guest
Hoi, ik ben bezig met een CPW Wilkinson combiner.Ik krijg de war over de haven soorten te gebruiken.Moet ik gebruiken differentieel of interne?(Over-strips).En ik wil het gebruik van dunne film weerstand als de isolatie weerstand.Waar moet ik simulatie hen, in de lay-out of schematische (co-simulatie)?Bedankt.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Ik denk dat u hebt ingesteld pretty good, zou ik gewoon een paar dingen.Ten eerste, voor de havens, gaat u naar de haven editor, en kent de grond havens "grondreferentieniveau" havens, en vervolgens koppelen aan uw signaal havens.

Ten tweede wil ik de fysieke weerstand van Momentum en vervolgens voegt u de weerstand laag aan uw substraat bestand en toewijzen wat overeenkomt sheet weerstand die je gaat gebruiken.Ik heb geconstateerd dat het veel beter simuleert het gebruik van deze methode, en kan nauwkeurig meten van de faseverschuivingstijd door de weerstand.

Laatste, want je doet een coplanaire Wilkinson, en met behulp van asymmetrische lijn lengtes, is er een geweldige methode van het toevoegen van asymmetrische sleuven in uw signaal lijnen, die kan leiden tot aanzienlijke vermindering van de fysieke grootte van uw splitter.Ik was in staat om de lijnen van 90 graden naar ~ 30 graden of zo.Er is een goede IEEE papier op, ik kan het gewoon niet herinneren de naam nu.Toegevoegd na 1 minuten:Sorry, ik heb het op het eerste, ik zou ook een beetje meer lengte om de output, en hebben zowel grond referenties.

Succes!

Ik denk dat er moet worden innerlijke grond te verspreiden als er buitenste GND.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back