H
haisuki
Guest
Dear all,de zaak is analitically verkrijgen van de input inpedance van een gedegenereerde common-emitter fase van een SiGe transistor.Ik heb veel papieren, voor de CMOS, met de uitleg van de voordelen van een bron spoel in een gemeenschappelijke-source configuratie wordt verkregen uit de kleine signaal equivalent model van de transistor.Onder andere kan, 50Ω ingangsimpedantie worden gemakkelijker en behaald wordt verbeterd door de kwaliteit van de input factor podium.
Maar, voor het geval van een bipolaire transistor (een SiGe HBT in mijn geval), is er een shunt weerstand (RBE) in het kleine signaal gelijkwaardig model, dat niet bestaat in de CMOS-transistor.Als RBE is toegevoegd, werd berekeningen complexer.Ik denk dat de voordelen van de inductieve zender degeneratie kan worden aangetoond, maar ik niet duidelijk zien of de kwaliteit verhoogt de winst.
Ik wil niet over een langere post, maar voel je vrij om iets te vragen, zal ik blij zijn om uit te leggen verder deze zaak.
Dank u bij voorbaat
Maar, voor het geval van een bipolaire transistor (een SiGe HBT in mijn geval), is er een shunt weerstand (RBE) in het kleine signaal gelijkwaardig model, dat niet bestaat in de CMOS-transistor.Als RBE is toegevoegd, werd berekeningen complexer.Ik denk dat de voordelen van de inductieve zender degeneratie kan worden aangetoond, maar ik niet duidelijk zien of de kwaliteit verhoogt de winst.
Ik wil niet over een langere post, maar voel je vrij om iets te vragen, zal ik blij zijn om uit te leggen verder deze zaak.
Dank u bij voorbaat