SELW in de VALLENDE EDGE

K

kanounmoez

Guest
hoi,
Ik heb het ontwerp van een OP AMP met snelle zwenking groter percentage.i HVE selecte Miller OTA architectuur en ik heb de berekening van de huidige dat kan me een zwenking groter percentage van 1v/12.5ns.Mijn probleem is als ik heb gedaan een simulatie, het moeras in de oplopende rand is als mijn spec, maar de zwenking groter percentage in de vallende rand is niet equale aan die in stijgende rand.
iemand kan me helpen.
Ik wil begrijpen dit verschil in de zwenking groter percentage en hoe kan ik mijn draai in de rand vallen.
bedankt

Hoi
Is uw route symmetrische?
Gelieve uw schematische tekening.
groeten

HI,

Misschien kunt u gebruik maken van differentiële opamp.

AhQ

Zoals ik triest, ik heb voor het ontwerpen van een integrator, gevolgd door differentiële versterker geëindigd, gevolgd door een ADC met 45MHz frequentie.
Mijn differentiële versterker beëindigd moet een Slew Rate van 1V/12.5ns.Ik gezien in een paper (Z. Czarnul, Ontwerp van volledig evenwichtige analoge systemen op basis van gewone en / of gewijzigde single ended opamps) dat ik kan ontwerpen door een single ended OP AMP en doet een aantal wijzigingen voor het verkrijgen van volledig evenwichtige eindigde differentiële versterker .
Toen heb ik mijn ontwerp enkele eindigde de zwenking groter percentage in de oplopende rand is als mijn specificatie (1V/12.5ns), maar de een op de rand vallen is zeer verschillend.
U vindt hier mijn model
bedankt
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Vanuit uw schematische, de oplopende rand verschillend is van de rand vallen.op de dalende rand van de spoelbak stroom wordt beperkt door de huidige NMOs spiegel

Kunt u uitleggen wat alstublieft
bedankt
de huidige in de dif paire is 750uA en die in de tweede fase is 2mA

Hoi
Zoals ik zei dat je schakeling is niet symmetrisch.
zie M3 en M4.

wat is de functionaliteit van de M11 en M21?

groeten

nee, mijn circuit is volledig evenwichtige differentiële ampli.
M21 en M22 is een CMFB.normaliter de uitgang is aangesloten via een weerstand aan de OCM.

Hoi
Dit is een single ended opamp.
wat is de zin van CMFB?
M6 kunt de afvoer van de M4 en zodat we dosn't noodzaak CMFB.
groeten

Ik denk reza zegt, door de onevenwichtige, dat uw vallen zwenking groter percentage wordt beperkt door de huidige spiegel.

Met andere woorden: Uw spec is 1V/12.5ns, die gelijk 80MV/sec.
Maar met 2mA in een 26pF belasting (hoger met de parasitics), je alleen maar:
2mA/26pF = 77MV/sec.
Dit wordt nog erger met de parasitics van uw apparaten en uw compensatie dop.

Boost de 2mA hoger (3mA of zo) en je
zult goed.

bedankt,
maar ik denk dat tha zwenking groter percentage moeten worden berekend voor I5 en CC?niet Cload.
een ander denken, denken dat mijn opamp wordt gevolgd met een ADC die een input capaciteit van 3 PF / / met een weerstand van 100 meter.de ADC heeft een bemonsteringsfrequentie van 50 MHz, en ik wil aan het ontwerp van een anti-aliasing filter:
opamp-anti-aliasing filter-ADC.
wat shoul de capacitieve belasting voor mijn opamp?

Ten eerste notitie opnieuw dat de zwenking groter is * niet * symmetrische.Daarom heeft u een andere berekening voor de zwenking groter percentage gaat hoge versus de zwenking groter percentage zal laag.lopen een aantal experimenten in de simulatie om een gevoel voor.

Ten tweede, de belasting moet het eerste wat je bepalen voor het ontwerp van een opamp.Combineer het filter en de ADC, en maak een eenvoudige RC model voor de gelijkwaardige belasting van deze blokken.Doe een eerste pass design met deze reqirements.Ten slotte simuleren alles samen te verifiëren.

ok, dank u wel
haw can i berekenen van de equivalente geluidsniveau en hoe kan ik kiezen voor de specificatie van mijn anti-aliasing filter.
in het geval waar mijn ADC aanwezig 3pf/100MOhms input en 50MHz bemonsteringsfrequentie Hoe kan ik kies ik mijn low pass filter.Fs / 2 = 1 / (2 * pi * RC)?
en dan, hoe kan ik berekenen het equivalent capacitieve belasting?
bedankt

Ik denk dat de reden voor de langzame negatief gaan gedood tarief is het parastic capaciteit op de afvoer van de M51 en M512.

U moet simuleren zij te voldoen aan de spec.

Bedankt voor al degene die mij helpen
vind ik een document dat verklaart het verschil periode SR -en SR-en de relatie periode I1 en I2 hebben dezelfde SR.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back