Roger 5880 Eigenschappen voor beplaat via

W

winglj

Guest
Hallo, iedereen.Ik ben gaan gebruiken Roger 5880 als substraat voor een antenne-ontwerp.

De dikte van het substraat is ongeveer 62mil.Het probleem is dat ik hoorde iemand zeggen dat de vergulde-thru Vias zijn niet stabiel Roger5880 substraat met een dikte van meer dan 31mil.Ik vraag mij af of dit een zaak of niet?

Het andere probleem is dat ik mij voorbereiden op het laminaat Roger6010 met 25mil voederdoeleinden substraat, en Roger5880 met 62mil als antenne substraat.Dus ik moet laminaat deze twee substraten samen.Zijn er onderwerpen voor dit type van structuur?En welke band lagen moet ik gebruiken voor de hechting?

Bedankt.

Voor vragen, zoals de jouwe, je zou veel beter af zijn e-mailen een van de Rogers technische dienst ingenieurs.De materialen die u
hebt gekozen kan het moeilijk zijn om te werken met, en u moet werken met de deskundigen.

Als u een e-mail contact op Rogers, neem een kijkje op: http://www.rogerscorporation.com/acm/techservicemap.htm

Allereerst als boord dikte is 62 mil-substraat moet 59 mil en koper 1oz.Het zal de totale dikte van ongeveer 62 mil voor dubbelzijdig bord.

Ten tweede.Je moet praten met uw PCB verkoper (s)
op de hoogte via de problemen.Mag u kunt het via de diameter en het oplossen van het probleem.Als een leverancier niet kan doen, vraag dan de andere.Check hun proces zorgvuldig, omdat ze gemakkelijk kan overplate de sporen en vermoorden van uw project als de sporen dikte is belangrijk (filters, CPW, enz.).

Laatste vraag is niet duidelijk.In ieder geval moet je er goede grond (retourpad) contacten.

Uw vragen kunnen worden beantwoord in het algemeen van de respectieve Rogers fabricage richtsnoeren.Ik begrijp uit een korte bespreking, dat uw ontwerp moet haalbaar zijn.
, apart from the general technological option, it has to be managed by your PCB manufacturer.

Maar,
afgezien van de algemene technologische optie, het moet worden beheerd door uw PCB fabrikant.Ik weet van de gevallen, waar zelfs de grootste internationale producenten simpelweg genegeerd de Rogers richtsnoeren, resulterend in catastrohic mislukking.

0.062 "is de nominale 5880 diëlektricum dikte, wat men zou denken worden gewoonlijk.

Voor beplaat via gat, je moet de bezorgdheid over de PCB's CTE in de Z-richting.

Zoals eerder vermeld, de informatie kan worden gevonden op Rogers website.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back