Robotic motoriek

N

NVD

Guest
Ik denk dat elektromagneten kunnen worden gebruikt om motoriek veroorzaken in een robot.In dit geval zal een elektromagneet duwen of trekken de hendel (been van de robot) en er zal geen behoefte aan een motor.Eventuele opmerkingen?

Hoi,

Ja ik heb een opmerking.In elektromagneet, depands alles wat je pussing.Laten we zeggen dat u een aram duwen, dan zal het anders zijn als je bedrijf iets of niet.
Erger nog, moet u energey besteden al die tijd, terwijl in een motor kun je breken en stoppen met het gebruik en de batterij energie.
Succes.

elektromagneten mmmm ...klinkt als het gaat om de meeste van de dingen die er compliceren, kan de controle-systeem worden zeer complex tijdens het gebruik van motoren kan worden een stuk eenvoudiger om de positie van de arm of een deel u zich verplaatst controle.

Zou het niet beter zijn om elektromagneten gebruiken om opheffing van de robot van de vloer, waardoor de krachten tegen de beweging van de vloer, op die manier kun je druk op de robot met behulp van andere manieren en bezuinigen in de kracht niet heeft sterke krachten beperking van de beweging.

Motor is het vrijkomende apparaat met behulp van uw concept.Passieve mechanisme is de juiste richting om de functies van de robot ontleden: het is gemakkelijk om een functie in mechanische systeem in te voeren, terwijl het gemakkelijk is om andere functie te voeren in elektrisch systeem.

een robot motoriek is over het algemeen zes wheel.just graag vertoeven.ook elke wiel heeft een drijvende eenheid.

Ik denk dat pasive dynamische aanpak is heel natuurlijk en energie eficient.Maar de robot controle algoritme is zeer complex, omdat het moet omgaan met loopstoornissen.Als loopstoornissen niet compesated, kan de robot vallen.

Ik ben het met met wat wt70707 zei

een motor gebruikt ook hetzelfde concept van magnetisme

wanneer de huidige wordt door een motor het magnetises de spoelen en als gevolg van de magnetische aantrekking / afstoting tussen rotor en stator, de rotor beweegt

dus in wezen een motor is slechts een ontwikkelde versie van wat NVD verlangens

We kunnen veranderen cinstruction van een motor met magnetisme theorie.

Hoi,
Ik Thing dat het gebruik van de motoren is de beste omdat:
1.de motoren geven u een vermogen op controle in de voortbeweging en verander de kant van de verhuizing, speciaal wanneer u een stappenmotoren gebruikt.
2.Bij motoren u kunt geven dubbele en meer van de sterke motor is door middel van een versnelling systeem wanneer u behoefte die in de hendel.wini

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back