RF power amplifier design [hlp]

E

elec350

Guest
Hoi
Ik wil het ontwerpen van een RF-power versterker.maar ik weet bijna geen ding!
pls help me.Welke blokken zijn er in eindversterker?macht transistor?voeding?combiner?...Is er een eenvoudige blokschema?

hoi
u studie over RF-versterkers.in een ontwerp-proces moet je eerst een geschikte transistor.tekening stabiliteit kringen.het ontwerpen van input en output matching netwerken.ontwerpen bias circuit en ...
dit persoonlijk raden u aan om studie "magnetron transistor versterker" door Gonzalez.Het kan veel helpen.
u ook een software voor het doen van de simulaties van het ontwerp-proces. Ik denk dat de beste keuze is "ADS"

Steve C. Cripps
<RF Power Amplifier voor Wireless Communication>

Check App.Notes van Philips, Motorola.

Boek ook misschien Criss Bowick.

U kunt het ontwerp van een cascade-versterker, LNA, Driver en PA.Het hangt af van het uitgangsvermogen geëist.

u kunt lezen wat phd papier op het eerste, lees dan sommige IEEE papieren, probeer dan een pa ontwerp.je kan het!groeten aan jou.

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=248728&highlight=rudiakova

Ook dit boek
http://www.springer.com/east/home/engineering/electronics?SGWID=5-191-22-173661234-0&detailsPage=ppmmedia% 7CotherBooks & seqNo = 1 & CIPageCounter = CI_MORE_BOOKS_BY_AUTHOR1

kan iemand mij suggereren een gratis software voor de simulatie van het ontwerpproces van RF Power versterker

Voor hoog vermogen TR
Data sheet van fabrikanten uitsluitend bedoeld
Input en Load Impedance
Dus, je bijpassende impedantie van 50 ohm
Of andere impedantie requried

De beste software voor PA ontwerp is Microwave Office.Als u hulp nodig, ik kan uploaden.Ik heb MWO 2006 v7.05

Yap .... als het een volledige versie plz uploaden.Ik heb de proef een.

RF Power Amplifier voor draadloze communicatie.

Ik heb dit boek.Kan iemand me helpen?

Hi there,
Voor welke toepassing wilt u RF Power Amplifier ontwerp?
Mosieur_Oiso

Boek "Radio Frequency Transistor" door Norman Dye en Helge Granberg "is een goed boek voor understaning de transisor op RF frquency, complete techniek, kammen technieken.

Kan ik een schematische voorstelling van de eenvoudigste draadloze apparaat, n zender ontvanger?

Beschouw de gegevens die moeten worden doorgegeven als digitale gegevens (PCM gecodeerd) en de bijbehorende modulatie regeling (PSK of FSK of ASK) als geschikt.Het bereik hoeft niet meer dan een paar cms, op zijn best een meter, maar zelfs enkele tientallen cm is goed.

De antenne zou moeten worden gewoon een stuk draad, dus elke verbetering die moet worden gedaan moet worden gedaan voordat de antenne tijdens het zenden.En met behulp van RF is ook niet verplicht!

elec350 wrote:

Hoi

Ik wil het ontwerpen van een RF-power versterker.
maar ik weet bijna geen ding!

pls help me.
Welke blokken zijn er in eindversterker?
macht transistor?
voeding?
combiner?
...
Is er een eenvoudige blokschema?

Kunt u vriendelijk uitleggen wat u bedoelt met het ontwerp details?

coolguy_ar wrote:

Kunt u vriendelijk uitleggen wat u bedoelt met het ontwerp details?

Eigenlijk ben ik een nieuweling om dit te doen.Ik ben alleen leren hoe te doen dit alles.Ook ik wil gewoon PCM maken van dit systeem van mij een draadloos.Dus ik op zoek was naar hulp op het draadloze gedeelte.

Voor de frequentie, is waarschijnlijk de bluetooth Frequentie ok.Voor geen enkel ander spectrum is bruikbaar.Wat de winst en efficiëntie, zijn alleen nog te worden onderzocht.Ik dacht dat deze factoren mee zoals wij ontwerpen en realiseren van de model.ACPR, ik heb geen idee, ik ben lezing op dat nu.

Ik was eigenlijk heel verward met de zeer fundamentele draadloze circuit zoals die voor HAM radio en sorteert.Dus ik was op zoek naar de stap voor stap het proces van het ontwerpen ..!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back