RF PCB-ontwerp

Het is ook belangrijk om grote zorg over de diëlektrische coëfficiënt van de PCB en de dikte van het koper.
Het is belangrijk wanneer het model frequentie is groot, zeggen> 900MHz.

Ook vond ik de groene verf op de PCB's zal ook van invloed op de frequentie respons op bepaalde niveau.

Ik herinner me, ik heb een 2,4-GHz-antenne PCB ontworpen met behulp van Microstrip lijn, de impedantie van de antenne zal niet dezelfde zijn voor de aanwezigheid van deze verf ONT de Microstrip lijnen.

U moet downloaden ebooks over HighSpeed PCB Design (U vindt op deze site), Usethe high-end software willen.Cadence Allegro, Mentor WG of BoardStation te maken.en over de RF ik thinkU hebben ook ervaring met PCB Expert.

Groeten

lguancho schreef:

In PCB routing, of voor een lage of hoge frequentie, houdt het volgende in gedachten:

[3] Ok, je hebt willen leggen het frequentiebereik in de vragen.
Ik gebruik alleen de verwachte hoogste frequentie van de operatie in de berekening van het spoor breedte van RF traceren, meestal 50 ohm.
Dergelijke dingen als het gebruik van bredere willekeurige breedte in een hogere frequentie.
U hebt de berekening daarvan.
Voor Bluetooth, gebruik ik een frequncy van 2,5 GHz voor de berekening van het spoor breedte, rekening houdend met de rekening van de pcb stackup ontwerp.Sante!

Ik vond een klein software die berekening kan het impedaces van de raad sporen en nog veel meer andere dingen ... misschien zal nuttig zijn en voor iedereen die dit probleem en weet niet hoe de berekening van deze 50 ohm impedantie

http://users.rol.ro/sgst/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back