RF ingangsvermogen van de LNA

A

adnan siddqui

Guest
De input van mijn receiver-100dBm (.1 pw). Ik wil ontwerpen met behulp van LNA BJT maar hoe kan ik berekenen of erkend dat mijn LNA is in staat om zin
zo'n klein signaal op de input.What parameter van de BJT geven ons over de gevoeligheid van de transistor.

U parameter Noise figuur.Thermische ruis is -173,8 10 log10 (nuttig signaal bandbreedte in Hertz).Uw LNA kunt gevoel signaal als waek als die berekend op deze manier, plus het lawaai figuur van de LNA zelf.
Dag

hallo MRM, kan je me vertellen hoe je de formule die afkomstig is van of hoe afgeleid dat?wat is de theorie hand?

Kijk hier, het is niet direct verband houden, maar een goede tutorial:

hXXp: / / www.ctjc.com / tutorial.htm

PS Haal de XX en voeg ttMandi

Mijn formule is afkomstig uit thermodynamisch evenwicht: -173.8 is niets, maar 10 * log10 (Kb * T) waarin Kb is Boltsman
de constante.Deze formule beschrijft de geluidsoverlast als gevolg van de thermische turbulentie van elektronen in een geleiding band (elektron zee model) en is de meest nauwkeurige.Deze beschrijving mislukt wanneer beschrijven otherphenomenous zoals die binnen een halfgeleiders.Om die reden introduceren we lawaai cijfer, dat beschrijft de afbraak in de geluidsoverlast als gevolg van alle oter effecten, maar thermodynamica en dat is gewoon een macroscophical parameter.U kunt fin meer in elk boek over RF-ontwerp (Gonzaes, Vizmuer enz.)
Ik hoop dat ik duidelijk
ben geweest ... Doei MRM

Mijn formule is afkomstig uit thermodynamisch evenwicht: -173.8 is niets, maar 10 * log10 (Kb * T) waarin Kb is Boltsman
de constante.Deze formule beschrijft de geluidsoverlast als gevolg van de thermische turbulentie van elektronen in een geleiding band (elektron zee model) en is de meest nauwkeurige.Deze beschrijving mislukt wanneer beschrijven otherphenomenous zoals die binnen een halfgeleiders.Om die reden introduceren we lawaai cijfer, dat beschrijft de afbraak in de geluidsoverlast als gevolg van alle oter effecten, maar thermodynamica en dat is gewoon een macroscophical parameter.U kunt fin meer in elk boek over RF-ontwerp (Gonzaes, Vizmuer enz.)
Ik hoop dat ik duidelijk
ben geweest ... Doei MRM

Hallo,

Ik wil een tutorial over het ontwerp van BJT LNA, ik wil bouwen met discrete componenten op freq.~ 100MHz,

Bedankt voor het helpen,
Ahmad,

Hoi,

Ik hecht sommige kranten erover, maar als u nodig schematische
Ik heb al het!(Ik hoop dat u orcad)

David
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back