Query regarding ADF4110?

Y

yviswanathbe

Guest
Hoi vrienden,

Is er iemand gewerkt ADF4110 PLL 4m Analog Devices.

Ik ben momenteel bezig met dit apparaat.
Ik heb dit apparaat interfaces met microcontroller voor het verzenden van seriële gegevens.
De gegevens Ik ben het verzenden van de controller, is weergegeven op PLL inputgegevens pinnen maar niet ten MUXOUT pin.Some vuilnis waarde komt.

Please help me met sommige sugesions.

Thanks in advance.

Groeten,
Viswanath.

Wat u waargenomen is.
Het zal niet weergegeven als het is niet bedoeld voor dit doel.

Hoi,
Bedankt voor uw respopnse.

Zelfs als ik de staat van MUXOUT @ PLL configuratie, Mijn PLL niet in staat is tot slot om de frequentie die ik gewenst.

Wat moeten de chargepump curesnt instelling waarde?
Ik heb gekozen volledige lading pomp huidige.

Please help me als je al gewerkt aan dit apparaat?

Citaat:

Zelfs als ik de staat van MUXOUT @ PLL configuratie, Mijn PLL niet in staat is tot slot om de frequentie die ik gewenst.

Hoi,

Hier zijn de details heb ik gebruikt in mijn ontwerp.
:

Specificatie:

I / P RF in 10MHz
O / P gewenste 180MHzDeel Lijst:

PLL -------------------------------- ADF4110
Opamp (lus filter )------------ AD820
VCO -------------------------------- DCMO1545 (Minicircuits)
Microcontroller (Interfacing )------ C8051F120 (Silabs 8-bit 8051 Architectuur)Programmering deelIk heb aangesloten CE, CLK, DATA, Le op de controller-poort.
Het protocol is als volgt:
CE = 1
LE = 0
Thuisinstelling in de initialisatiestring LATCH (0x2F82DB)
Verzenden van de R COUNTER LATCH (0x721F40)
Verzenden van de N COUNTER LATCH (0x08CA01)

Wat is de noodzaak van Functie Naamplaten?

Thanx op voorhand.

Groeten,
Viswanath.

u hebt geselecteerd pre-scalaire op 8 / 9 modus en met deze waarde zijn niet mogelijk om te "locken" veranderen in 16/17.

Wat is de stap die u zoekt?
met oude berekeningen R 2000 en stap is 5K.Heb ik gelijk?

Functie lat staat te stellen de huidige functie.
Laten we zeggen dat als je een toename met 1, maar de frequentie zal niet veranderen als per tenzij u de update-functie vergrendeling.

Hi KS,
Ik heb gedaan met behulp van het register berekening ANALOG Registreer Configuratie Assistance.
Volgens mijn specialiteit, het niet tonen fout voor 8 / 9 Prescalar.
The Max RF input frequentie is 550MHz en mijn o / p frequentie 180MHz.After berekening Ik veronderstel 8 / 9 prescalar is ook mogelijk.

r mij vertellen wanneer een andere reden dat de PLL kan niet blokkeren met de 8 / 9 Prescalar?Enkele manier heb ik veranderd prescalar tot 16/17 n gecontroleerd, maar niet gelukt.
De stap grootte is 10kHz.

Hoe om te weten dat hoeveel kosten lopende pomp te leveren aan de lus filter?
De Initialization Counter heeft 6 bits voor de selectie Charge Pump current.I hebt geselecteerd 5mA (die maximaal).

Ik geef de scheids in vanaf gesynthetiseerd sweeper.As als mijn kennis in de RF-Comm, het systeem zou moeten werken wanneer ik geef RF op de synthesizer.But ongeacht de input van mijn route toont enkele valse signaal in het spectrum analyzer. ( kan worden vanwege VCO uitgang). hoe weten de scheids in komt in beeld?
Sorry voor zoveel Q's? Ik ben nieuw voor RF veld.
Thanks in advance.

Groeten,
Viswanath.

Zie het screenshot van de ANALOG Registreer Configuratie Assistance.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hi KS,
Bedankt voor de bevestiging van de schermafdruk.
Ik gebruik 5V stroomaansluiting.

En in de functie Naamplaten u hebt geselecteerd 32/33.Depending op deze waarde de waarde van A en B zijn de waarden veranderen.

Dat is de reden dat ik ben verwarrend met de Initialization Naamplaten en Functie Naamplaten.
Welke van de drie methodes is een efficiënt?

Bedankt,
Viswanath.

Hallo Mijnheer,

Hw r u.
Waar kom je vandaan?India r andere landen?
Can i have ur contact nummer zodat ik kan praten met je n vertel mijn probleem met de PLL?

Thanks & Regards,
Viswanath.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back