quasi optische sterkte combiner

Y

Yingyang

Guest
Is metalen golfgeleider de beste manier voor een quasi-optische sterkte combiner????

hi Yingyang
voor mij een quasioptical macht combiner is een apparaat dat maakt het combineren van macht of het vermogen toe te voegen door optische middelen.in de magnetron regime Dit wordt meestal gedaan door middel van ruimtelijke macht combineren, bijvoorbeeld, verschillende oscillatoren individueel aangesloten op antenne-elementen combineren coherente wijze de macht in de ruimte (uitgestraalde energie).andere mensen maakt gebruik van optische resonatoren (Fabry-Perot resonatoren), maar in principe het concept is onafhankelijk van de technologie die u gebruikt.

Hello Again Yingyang
Ik heb herziening van mijn papieren over dit onderwerp en een van de meest belangrijke mate bijdragen aan quasioptical macht combineren is prof. Rutledge, die verschillende papers over grid arrays heeft.Ik heb gezien dat u een andere post op actieve verdelers, die min of meer gerelateerd is aan deze.Ik stel voor dat je een paper lezen door Kai Chang in MTT-31 niet.2 in 1983, waarin hij een overzicht van veel concepten op de macht het combineren van technieken

groeten

> Ik stel voor dat je een paper lezen door Kai Chang in MTT-31 niet.2 in 1983, waarin hij een overzicht van veel concepten op de macht het combineren van technieken
kunt u vult de referentie met tijdschrift titel en pagina-nummer, om me te helpen zoeken in de larges stapels oude MTT tijdschrift.

zeker,

het is "Millimeter Wave Power combinatie van technieken", IEEE Trans op Magnetron Theorie en technieken vol 31 no. 2 pp 91-107, feb 1983

dag

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back