Proteus en picbasic pro

C

ccronin4

Guest
Ik werk mijn weg door middel van "PIC-microcontroller PROJECT BOEK" door john Iovine suggereert het programmeren van de 16F84 met pic basic compiler en met behulp van een brood boord te ontwerpen te controleren.Ik zou ook graag het controleren van de ontwerpen met behulp van Proteus. Picbasic kan ik gebruiken in de pro Proteus en kan ik gebruiken in codedesigner Proteus.??
chris

jamaar er is een makkelijke manier en een niet zo gemakkelijke manierde beste manier die ik vond was om alle bits in een map

Vervolgens stellen de basis voor ASM en de ASM lading naar Proteus naar
compileren en draaien het circuitu nodig hebt om uw project map te maken in de map Proteus

en
voeg het pad naar picbasic de de set padinstructie variabelen in uw omgeving of in de autoexec.bat () als u een ouder systeem

Ik heb ook nog een pad naar Proteus bin mapzodat de juiste volgorde is
picbasic>>>> Cross compileren>>> monteren>>>> simuleren

zodat Proteus heeft de eindmontagehet is de moeite waard erop te wijzen proteus gewoon belasting "pic basic pro" als een debug taal

echter Crownhill picbasic plus

wordt volledig ondersteund door Proteus

Er is een zeer eenvoudige manier dat ik gebruik gewoon uw broncode te compileren
Doe de hex-bestand in map toe te voegen proteus de hex-bestand naar uw chip en Taħt is het

groeten
Khalid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back