Protel 2004 - interactieve routing vraag

J

jemtone

Guest
Als ik onderste laag en proberen om interactieve routing gebruiken tot en met 2 pinnen die met elkaar verbonden zijn schema en ik zie het net in PCB bekijken, hoe komt het dat het voorkomt dat mij dit te doen, en zo goed aansluiten selecteren, al die blauwe lijnen pop-up, en Vervolgens heb ik moeten vernieuwen bekijken.Wanneer ik naar interactieve routing, fungeert het alsof ik probeer het net veranderen, maar op de bovenste laag het werkt prima.

enige hulp zou zeer gewaardeerd worden

jemtone

Het klinkt alsof je een ontwerp regel ingesteld dat houdt u van routing op de onderste laag hebben.

Als u uw PM PCB-bestand naar mij, kan ik u precies vertellen wat er mis is.Zorg ervoor dat u uw zip-of rar-bestand zodat het niet beschadigd te krijgen in de transmissie.

Als blauw is de kleur van uw onderste sporen (het is voor mij) dan is het geluid voor mij als uw
proberen route netto A t
/ sporen reeds gerouteerd op de bodem voor de netto Netto A en B.
B kan niet aanraken, dat een korte.Zijn enkel kan zijn dat u niet ziet ze (refresh scherm)
probleem.Soms, als ik van boven naar beneden laag, ik uitzoomen en terug in (Ctrl-wheel muis) om de lijnen te vernieuwen krijgen.

Ook altijd voor zorgen dat alles in sync.
1.Van schema, zorg ervoor om 'update PCB' van schematische.alle schoon, geen fouten.
2.Vanaf PCB project / component links.Zorg ervoor dat alle netten zijn in sync.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back