procedure te installeren op de cadans ic5 Fedora Core 1

M

minuteman

Guest
hoi
kan een aantal daarvan een stapsgewijze procedure voor het installeren ic5 op fedora core1.
groeten
minuteman

U kunt een envirnment variabele in je shell.Ik gebruik tcsh, zo voeg ik deze lijn op. Cshrc
setenv LD_ASSUME_KERNEL 2.4.1

Vervolgens probeert te gebruiken softload om de software te installeren.

hoi
gewoon om er zeker van dat de ic5 reconizes het als een RedHat 7.3 kernel versie ... thanks for ur tip.
groeten
minuteman

hoi
yeah i was successfulwith de installatie.maar ik krijg nog steeds een aantal fouten bibliotheek wanneer ik probeer te bootsen ...

Simuleren "input.scs' op localhost.localdomain op 3:20:15 AM, woensdag 14 april, 2004.

Fout gevonden door spook in `temp ', tijdens circuit-lezen in.
input.scs: N0 is een voorbeeld van een ongedefinieerde model ami06N.
input.scs: P0 is een voorbeeld van een ongedefinieerde model ami06P.

spook voortijdig beëindigd vanwege een fatale fout.

Ik heb ooit gebruikt ami06 std cel lib voor mijn project.het probleem is mismatch PBO's en NMOs model namen in uw ami06p en ami06n model bestanden.verandering van het model aliase naam aan een en dezelfde als Molde naam in sch (met behulp van systeem optie in eigendom van MoS-apparaat).

rdgs

hoi
zal proberen die mogelijkheid.bedankt voor de tip.
U vindt ami en TSMC libs op
http://www.cadence.ncsu.edu/CDK.html

groeten
minuteman

i het probleem door erop de simulator op de juiste spook model bibliotheken.The Sims prima werken nu ....

maar ik heb nog steeds een aantal kleine problemen
* De component browser en het toevoegen van bijvoorbeeld browser niet correct werken.de component i selecteren in de comp browser does not show up op inst browser.
* Ook in de Analoge bevestigend milieu Ik ben niet in staat te verwijderen of wijzigen van de spanning of de huidige waarden te worden uitgezet nadat ik hen de eerste keer ...

Hoi Minuteman, is er geen enkele reden waarom je liever installeren IC50 op 1 in plaats van Fedora Linux 7.3?Ik vraag mij af of ik kan profiteren van Fedora 1's AMD64 functie als ik IC50 installeren op mijn pas gekochte HP a503n die AMD64-processor.

Ook heb je alle problemen opgelost u?Zelfs in Linux 7.3 U kunt nog steeds niet verwijderen knooppunten worden uitgezet zodra je ze op, voor zover ik weet.

Willy

Willy,

Ik ben overgestapt op Fedora Core coz het ondersteunt de nieuwste systemen.Dus ur recht gebruik te maken van de FC64 beetje voor ur Athlon 64 CPU-systeem.
de problemen die ik citied zijn niet uniek voor fedora maar zijn ook aanwezig in RH 7.3 ....
Ik heb geen succes bij de vaststelling van de 2 eerder vermeld kwesties nog niet.we moeten een manier vinden om vast te stellen hen anders zou het een grote pijn wanneer we voeren een aantal grote sims.
groeten
minuteman

Hi minuteman en Willyboy19,

Kan de meeste EDA-tools worden geïnstalleerd in Fedora of RH7.3 gebaseerd op AMD64 machine?

hoi,
Ik weet niet ABT andere eda tools.maar ive geïnstalleerd ic5 op Fedora Core 1 op een P4 systeem ..
hey willyboy do u zie geen verbetering in de prestaties van ic5 (32bit) met FC1-64 op Athlon64?
Ik ben van plan om een systeem in de zomer.hoewel ic5 is in principe 32 bit Ik zou graag willen weten of het heeft een voordeel bij het werken in een 64 bit platform ..
minuteman

Dank u voor uw antwoord, minuteman.

Ik heb me af over de prestaties op zowel AMD XP en P4
wanneer zij worden gebruikt voor het EDA-tools.

Ik gebruik een Athlon XP3200 voor circuit design.
P4 zal gebaseerd systeem kunnen bereiken betere prestaties?

Ik denk niet dat Intel CPU's is beter.
In feite op dezelfde frequentie, AMD's is beter.En Athlon heeft een beter float-punt proces eenheid.

Hoi Minuteman en Aigneryu,

Ik kocht de AMD64 processor met HP a530n pc.Ik geïnstalleerde Linux RH 7.3 op en IC5 lijkt te lopen ok Maar ik heb niet geprobeerd de Fedora Core 1 installatie op deze machine nog niet, dus ik heb geen idee weersomstandigheden dit 64-bits processor is sneller dan de 32-bits tegenhanger.

Een ander probleem: ik kreeg te horen dat RH 7.3 's IDE Hard Disk bestuurder mag niet worden geoptimaliseerd om de huidige 7200-rpm harde schijf.Het maximaliseren van onze nieuwe harde schijf snelheid, moeten we bepaalde patches te installeren.Doen jullie enig idee waar het downloaden van de patch?

Willy

Heb je echt ervaring veel verbetering in de simulatie snelheid, terwijl hij wordt vergeleken met de andere platforms?

Nou, ik doe observeren 2x verbetering van de snelheid in vergelijking met mijn laptop, maar het zou te wijten kunnen zijn aan het feit dat dit AMD64 machine heeft tweemaal geheugen.

Zoals door sommige kerel hier, de snelheid verbetering mogelijk niet worden weergegeven als RH Linux 7.3 wordt gebruikt, die ondersteunt alleen 32-bits systeem.

Maakt u gebruik van andere EDA-tools zoals Synopsys DC aanverwante producten, of
cadans andere tools?Ik ben overweegt te suggereren mijn hoogleraar voor de aanschaf van een nieuwe werkplek, dus heb ik er zeker van dat de meeste EDA-tools kan draaien goed.

Ik voornamelijk gebruik cadans IC5033, LDV51, SOC33, ASSURA30, Synopsys DC, .. nanosim, hspice, Mentor kaliber 2003 ,..., Nassda Hsim3.0, Novas Debussy, Verdi, nLint, ...

Kan jij of iemand mij wat ervaring in deze tools op AMD64-platforms?

Hoi!Ik heb een 650 MHz Vaio laptop die ik ga maken dual boot Windows ME en enkele versie van Linux.Not a cutting-edge vak zeker ... In een paar maanden zal ik een afgestudeerde EE klasse die vereist HSPICE.Heeft u aanbevelen Fedora of Suse, of een andere distributie, voor waarschijnlijk HSPICE compatibiliteit?Ik
wil graag gebruik SuSE indien mogelijk.Bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back