Problemen van Sullivan's FDTD 3D-codes

L

lqkhai

Guest
Lieve,
Ik heb wat problemen met FDTD 3D-codes.
Dit is mijn codes.
Code:/ * File: FD3D.h * /# include "iostream.h"

# include "fstream.h"

# include "math.h"

# include "stdlib.h"

# include "malloc.h"# define IE 40

# define JE 40

# define KE 40

# define N 40klasse ThreeDFDTD

(

publiek:

/ * float GAX [IE] [JE] [KE ],***[ IE] [JE] [KE], gaz [IE] [JE] [KE];

float DX [IE] [JE] [KE], dy [IE] [JE] [KE], DZ [IE] [JE] [KE];

float ex [IE] [JE] [KE], ey [IE] [JE] [KE], ez [IE] [JE] [KE];

float hx [IE] [JE] [KE], hy [IE] [JE] [KE], hz [IE] [JE] [KE]; * /

float *** GAX ,******,*** gaz;

float *** dx, dy ***, *** dz;

float *** ex, ey ***, *** EZ;

float *** hx, hy ***, *** Hz;

float DDX, DT, T, epsz, epsilon, sigma, EAF;

float xn, xxn, xNum, xD, curl_e;

float t0, verspreiden, pols, NSTEPs;

int ic, JC, KC;

void createMang (float *** & mang);

void freeMang (float *** & mang);

void initialize (void);

void FDTD (void);

);

Wat is de grootte van je ram te verhogen en het opnieuw proberen en wees voorzichtig over het niet gebruiken als bijvoorbeeld ex [IE] [JE] [KE] deze zal verkeerd zijn soms als gevolg van deze fout kun je krijgen door de manier als u andere codes kunt u schriftelijk kunnen geven dankzij laat mij in contact komen omdat ik ook proberen om hetzelfde boek voor mijn proefschrift te volgenToegevoegd na 5 minuten:Ik denk dat je niet over een dergelijke fout die ik heb genoemd, maar als ik merk zal ik u informeren see you soon Nu ben ik studeren PML in 2D en dan nodig zijn om deze toepassing voor 3D en mijn simulaties van geleidende draden door de manier waarop uw programmeren is erg goed en ik denk dat je probeert om de normale programma's converteren in hte boek om de functie vorm, niet die je ooit hebt geprobeerd het programma zonder functies, en dan stap voor stap het schrijven als functies dan kunt u de fout kunt cathc als u hebben, see you soon

Bedankt voor uw aandacht!

Quote:niet je ooit hebt geprobeerd het programma zonder functies, en dan stap voor stap het schrijven als functies dan kunt u de fout kunt cathc als u, binnenkort zie je

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back