probleem met Cadence Virtuoso layout editor

C

coffeelox

Guest
Hoi,

Ik gebruikte Cadence Virtuoso layout editor en stellen elkaar X / Y snap afstand tot 0,01.Echter, terwijl ik probeerde te trekken rechthoekige lagen, kon ik niet maken wat ik wil.Het lijkt erop dat snap is veel groter dan 0,01, dus ik krijg een enorme rechthoekige of niets.Hoe kan ik te trekken elke grootte of rechthoekig met 0.01 als stap?

Thanks a lot,

Thanks a lot!ja, dat
is omdat mijn zwaartekracht is op ...toenaam ...

Ik vond dat ik nu kan de vorm overal, maar ik kan me niet bewegen de vorm overal.Nadat ik tekende een rechthoekig, ik alleen kan verplaatsen naar grotere afstand snap ...

Ex:
X / Y snap spatiëring 0,02
minor spacing 0,01
grote afstand 0,1

Ik kan trekken rechthoekige overal op de minderjarige grid, maar na vestigde, ik alleen kan verplaatsen op het rooster spatiëring veel groter dan 0,01.

enig idee?

coffeelox schreef:

X / Y snap spatiëring 0,02

minor spacing 0,01

grote afstand 0,1

het werkt niet zo goed ...verwijzen wij u naar de bijgesloten.Thanks a lot!
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

coffeelox schreef:

het werkt niet zo goed ...
verwijzen wij u naar de bijgesloten.
Thanks a lot!

Ik heb geprobeerd de zwaartekracht op, vergelijkbaar resultaat, ik kan niet naar waar ik wil, en met de zwaartekracht op, ik ook niet kan trekken wanneer ik wil.enig ander idee?thanks a lot!

Ik gebruik Ubuntu, en het instrument wordt genoemd "recordmydesktop".handige tool ...

coffeelox schreef:

enig ander idee?
thanks a lot!

Ik gebruik Ubuntu, ...

maar we zijn het gebruik van Ubuntu voor alle soorten Techs zoals 0.13um, 90nm, 65nm, enz. ..er is geen enkel probleem op anderen, alleen in 0.13um, is er geen instellingen in systeembestanden zoals display.drf,. cds.init?

BTW, welk systeem gebruik je?

coffeelox schreef:

maar we zijn het gebruik van Ubuntu voor alle soorten Techs zoals 0.13um, 90nm, 65nm, enz. ..
er is geen enkel probleem op anderen, alleen in 0.13um, is er geen instellingen in systeembestanden zoals display.drf,. cds.init?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back