pls mij de weg

A

ahmetozay

Guest
Ik ben helemaal nieuw voor elektrotechnische en elektronica, maar zeer gretig op hetzelfde moment slechts mij dont weet waar te beginnen.Toen vond ik deze geweldige plaats en hopen dat u allen zal mij helpen om deze dingen te leren.
Waar kan ik beginnen?
whick boeken moet ik lezen?
welke programma's om te studeren met (op dit moment die ik heb gedownload Multisim 2001)?
bedankt voor je hulp

The Art of Electronics door Horowitz & Hill is een uitstekend boek en heeft betrekking op bijna alles.

Kan niet echt een andere aanbevelingen, tenzij we weten wat tak van elektronica je geïnteresseerd bent

i really dont know en zelfs wat zijn die Branchs van de elektronica.Ik denk dat eerste zou ik de basis van de elektronica weet stap dan over een van deze Branchs.Waar kan ik dit boek?is te vinden op het net?
bedankt

Ik denk niet dat deze kun je vinden op het net.Het is meer dan 1000 pagina's, ik betwijfel of iemand heeft gescand!

Neem een kijkje in uw bibliotheek, als je het dan kopen als je zal altijd naar te verwijzen.

hi ahmetozay.Als je serieus bent over het leren van de elektronica noteer deze punten:

-> U moet om boeken te kopen!Er is maar zoveel je kunt leren voor gratis op het internet, geloof me, dat weet ik.Als u een absolute beginner, beveel ik het lezen van een van deze Basic Books elektronica type en zien hoe het gaat vanaf daar.Later, krijgt een paar boeken, deze zijn veel gedetailleerder en misschien saai, maar zij betrekking hebben op dingen die je moet weten.
-> Borstel op uw wiskunde.Vergeet thats iedereen zegt dat je hoeft niet goed te zijn in wiskunde om elektronica te leren - je doet, tenzij je van plan bent blindelings aanvaarden alles wat je leest.U moet in staat zijn om alles wat je leert te bewijzen, ontlenen elke vergelijking, enz. niet onthouden alles!
-> Neem het in fasen, te beginnen met de basis (weerstanden, circuit theorie, enz.) en werk je weg omhoog.Probeer niet al te ontmoedigen, kan dit spul saai voor sommigen, maar de moeite waard.
-> Beslis op welke tak (RF, digitaal, etc) die u wilt richten op nadat u elke geprobeerd hebt, niet luisteren naar iedereen, maken deze keuze op uw eigen.
-> Ik beveel het gebruik van een circuit simulator vanaf het begin (bijvoorbeeld aantonen spanningsverdelers, enz.) als het echte leven doet proeven met een meter, enz. Ik denk dat micro-cap is een goede simulator, zeer eenvoudig te gebruiken en zeer krachtig .
-> Stel vragen wanneer u maar wilt.Er zijn vele andere platen op het internet die zich bezighouden met fundamenteel elektronica en zijn blij om te helpen.

De AoE is een goed boek, maar waarschijnlijk niet goed genoeg voor de beginnende zelf (dit is niet een gratis boek wil zeggen dat u niet kan downloaden uit de netto-voor zover ik weet).

Ik weet zeker dat wij kunnen u helpen met eventuele verdere vragen die je kan hebben.Hope this helps you, good luck!

Thank you so much Arebee, voor uw aanbevelingen Ik zal ze allemaal heel serieus.Kunt u een aantal goede boeken raden voor beginners voor mij want ik ben helemaal beginner en dont weet welk boek is goed voor mij en kon je meer specifieke aanbevelingen over je omdat ik denk dat ze een aantal algemene aanbevelingen.Het is zo jammer dat ik een man die wil sterven om te leren, maar doet de exacte manier om dat te bereiken.Gelieve i need uw specifieke aanbevelingen.Bedankt

Het is een goede manier om te lopen met uw plaatselijke bibliotheek en kijk door verschillende boeken.Ik kan me niet herinneren een echte "Start-hier"-boek.De meesten van hen leggen de fundamentele onderdelen zoals weerstanden enz. saai maar u zal nodig hebben.
Maar je kunt zoeken naar boeken van Elektor http://www.elektor-electronics.co.uk/ of autowrakken.Deze boeken consits van veel verschillende circuits, digitaal en analoog.Dus u kunt zien hoe het werkt.De circuits worden toegelicht.Misschien is dit verwarrend eerste, maar de tijd is de moeite waard om deze studie.

Hey ahmetozay.Het is moeilijk voor mij een beginners boek aan te bevelen, maar ik ben het eens met Crisbe, moet je proberen rondkijken een bibliotheek.De meeste algemene fysica boeken dekking van de basisprincipes van elektriciteit, kunt u beginnen.Een zoekopdracht op amazon.com of een andere online boekenwinkel moet worden te helpen.
Voor een vrij werk-in-progress tekst, zie hier: http://www.ibiblio.org/obp/electricCircuits/
Hoop dat dit helpt.

Succes,
Arebee

Nog een paar belangrijke aspecten (geloof ik) op de hoogte van die helpen als je jezelf onderwijs elektronica zijn:

* Hoewel leerboeken certaintly zijn een noodzakelijk onderdeel van leren, kan een verkeerde interpretatie van de tekst resultaat, niet te spreken van een fout in de tekst zelf, waardoor verwarring en grijze haren.Indien mogelijk, wanneer het leren van wat dan ook, proberen te bewijzen (door middel van simulatie, wiskunde, gesprek met een deskundige persoon, enz.) wat je aan het leren bent.Dit kost meer tijd, maar de resultaten in het algemeen bij veel tijd bespaard.

* Logische intuïtief nieuwsgierigheid - een goede zaak te hebben.Algemeen voorbeeld - Ah, nu zie ik hoe dit werkt, dus deze ook mag leiden.Dus ga en probeer varify dat uw denken juist is.

Groeten,
e

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back