please gids

V

vu2ryp

Guest
hi voor iedereen, iam ham operetor mijn roepnaam is vu2ryp.IHAVE vraag kan iemand gids
Ik wil gebruik 27MHz draadloze handig voor mijn delhi luchthaven project.can Ik gebruik withaout rijbewijs? zo ja tot wat TX, RX power.i noodzaak 6pcs te 9pcs handig die communiceren elkaar en mijn omgeving is 1.3km aan 3km.so een weten gelieve guide.i proberen WPC web site, maar is niet open.

Hai Rajendra Purohit Ji, Zoals u verwijzen uw project in Delhi,
kunt u beter info uit WPC vleugel zelf.Voor zover ik weet zegt, 27MHz kan worden gebruikt voor communicatie zonder licentie tot de bevoegdheid does'nt meer dan 0,5 watt.Boven dat u een Citizen band licentie.U kunt proberen weer 0,5 watt doet je werk.Succes

dankzij pranam.yesterday WPC site is open en ik heb voor detail CB nu please tel me wat zij vermeld ik kan gebruiken 5W withaout rijbewijs maar @ 5W macht hoe veel km cover en kan ik gebruik 8 tot 10 handig om te communiceren elkaar en stel me dealer in Delhi of Mumbai.
dankzij 73s.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hai Rajendra Purohit Ji, Je kan de heer Sandesh Kamath (VU2SXF) die in Mumbai en omgaan met ham equipments.Zijn GSM-nummer is 919869457597
Ook kunt u contact opnemen met de heer G. Saravanan (VU2ETS) woont in Mysore.Celaantal 919448047388
Hoop dat dit zal je helpen.Succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back