pijplijn ADC

R

ronanchang

Guest
Ik ben het ontwerpen van de pijplijn ADC.En ik heb een probleem.Als ik verbinding analoog-naar-digitaal subconverter (1.5 bit / fase) na SHA, zijn de uitgangen van SHA juist, maar de uitgangen van subconverters do'nt veranderen.Is er iets dat ik moet zorgen?De comparator is differentieel pair comparator.De analoog-naar-digitaal subconverter (1.5 bit / fase) is normaal wanneer ik geef differentiële sine-golven.

Het spijt me zo, mijn Engels is'nt goed.
Bedankt voor uw mening.

Er moet someting mis met je comparator of met de referentie spanning die je solliciteert.U dient de interne knooppunten van de comparatoren om te zien wat het probleem is.

De voeding die ik gebruik is 1.8V.Dus de referentie voltages zijn 1.2V en 0.6V voor positieve en negatieve referentie spanning respectievelijk.Heb ik het mis voor de toepassing van deze waarden van spanningen?

Wat is uw signaal swing?waarom kiest u 1.2V en 0.6V als uw referentie?Is dit referentie voor comparator input of volledige schaal?

Hij moet uitgaan van een 1.2V input schommel.

dus analoge grond onder 1.8V levering 0.9V, de 1 / 4 ref is 0,9 0,3 = 1.2V en -1 / 4 ref 0.9-0,3 = 0.6V

mijn vraag is waarom u gebruik maken van een aparte SHA?
Dit shoud worden gecombineerd met de subtractor-gain2stage, toch?

myabe u het ontwerp van een parallelle pijp.so u behoefte aan een SHA tot tijd doe-interleaving?

wat is ur comparator topologie?beter gebruik maken van een grendel op de uitgang, niet de differteial paar alleen, dat is gewoon de pre-amp fase van een comparator.

acctualy gebruiken we dynamische klink alleen als comparator, zijn gecompenseerd kan worden door de compenseated december(u gebruik 1.5bit/stage, dus u have DEC)

In mijn pijplijn ADC, de eerste fase is SHA, daarna is 1.5bit/stage.The 1.5bit/stage omvat analoog-naar-digitaal subconverter en vermenigvuldigen-DAC.
Het vermenigvuldigen-DAC zal combineren de subtractor-gain2stage.
De comparator ik gebruikte is differentiële comparator paar inclusief pre-amp en klink op de uitgangen.Ja, ik zal het ontwerp van de circuits december ook.

Ik denk dat hij is 2,4 Vpp differentiële schommel gebruiken, omdat hij 1.2 V heeft en 1.2V volledige schaal differentiële referentie spanning.Is het mogelijk te schakelen op de transistor met zulke grote schommel in de referentie?U kunt problemen hebben in de comparator pre-amp.2.4Vpp differentiële schommel is vrij groot in VDD = 1.2V.Ik denk dat als hij 1,2 Vpp differentieel schommel, die heel resonable is in zulke lage voedingsspanning, dan 1 / 4 ref = 0,9 0,6 / 4 = 1,05 en -1 / 4 ref = 0.9-0.6 / 4 = 0,75 willen.Pls correct me als ik verkeerd ben.

De ciucuit ik gebruikt voor comparator is in het bestand.
S / H: Φ1: smaple, Φ2: houd
comparator: Φ2: vergelijken, Φ1: reset
Maar mijn comparator werkt niet in de bovenste fasen.Het betekent dat zij niet kan vergelijken in Φ2, maar vergelijkt in Φ1.Actually dit niet mag gebeuren in Φ1.
Ben ik verkeerd voor deze fasen in deze circuits.
Of moet ik voeg wat curcuit tussen S / H en comparator???
Bedankt voor het advies van iedereen.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik denk niet dat dit een soort comparator.Dit is eigenlijk een traditionele vouw-around SC sample-and-hold circuit in de front-end van de pijplijn ADC?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back