PIFA ie3d

J

jayanthi

Guest
Hi all,

Ik heb mijn PIFA antenne structuur?hoe om te eindige massaplaat met bijzondere afmetingen?is mijn structuur oneindig GND vliegtuig?

Als ik de lengte van het vliegtuig, de resultaten ook steeds variëren.help me in dit reg--- jayanthi

Hoi, jayanthi:

Ik zie geen attachmenet.Please check it.Ja.PIFA antenne
de prestaties aanzienlijk kunnen veranderen met de grootte van het vliegtuig de grond.Het kan ook veranderen met de strip dikte.Geef de informatie wanneer u uw model.Groeten.

Hierbij heb ik mijn ingesloten GEO-bestanden (1.geo en 2.geo). Tot mijn kennis 1.geo is oneindig massaplaat, 2.goe is eindige grond plane.1.geo is resonerende op 2,43 GHz en 2,52 GHz maar als iam probeert te simuleren 2.geo structuur in IE3D het duurt meer dan 1 GB voor de berekening van de reuslts en iam niet in staat om de resultaten voor 2.geo.I nodig resonantiekringen frequentie voor 2.geo structure.if u mij helpen in dit verband het zal zeer nuttig zijn voor me.tell me de procedure tot wijziging van de grond vlak van oneindige te eindig.

Dank u,
N. Jayanthi
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hoi, Jayanthi:

Ik heb zowel van uw structuren.Er zijn problemen op hen beiden.

1.Voor de oneindige massaplaat model, definieert u No.0 substraten als goede dirigent.Het is juist.Echter, u ook de eindige massaplaat vorm zoals sommige polygonen op z = 0.Op IE3D, dit betekent dat je graaft een gat op de oneindige massaplaat.Het is volkomen verschillend van wat je wilt.Zie de bijgevoegde 1_r1.geo voor het gecorrigeerde bestand.

2.Voor de eindige massaplaat model, de kortsluiting pin tippen eindige grond vliegtuig.Echter, u heeft geen of de polygonen zijn aangesloten op die van de eindige massaplaat.Het is basicall open circuit daar.Bijgevoegde r2.geo is het gecorrigeerde bestand.

De vormen van de polygonen zijn soort vreemd.Ik weet niet zeker hoe je gebouwd.Ik heb samenvoegen en splitsen van de polygonen voor een betere vorm.Het zal helpen in meshing.

Ook uw antenne is resonerende op 2,5 GHz.U bepaalt Fmax = 6 GHz en cellen per golflengte, Ncells = 20.Het is veel te goed en het zal ook fijn meshing.

Voor uw antennes, die u kunt gebruiken meshing frequentie Fmax = 3 en Ncells = 15 tot en met 20, of Fmax = 4 Ghz en Ncells = 12 tot 15 te krijgen zeer nauwkeurige resultaten.Voor beide van mijn gecorrigeerd structuren, Ik gebruik Fmax = 4 GHz en Ncells = 15.Het duurt minder dan 45 seconden te simuleren uw 1e structuur en minder dan 2 minuten voor uw 2e structuur voor het volledige frequentiebereik.

Met vriendelijke groet,

Hierbij IAM omhullende DE PIFA CKT DIE IS Resonating AT 2.03GHz., Voor mobiel stralingsdiagram is dichtbij OMNI Directional IN AZUMITHAL PLANE.AT Theta = 30 DEGREE IAM GETTING NABIJE OMNI Directional VOOR DEZE meetkunde, MAAR DE GAIN is 0 dB.WHAT I WANT TO KNOW IN THIS IS:
Is dit GAIN is aanvaardbaar voor mobiel?.
PRECIES HOE MOET DE STRALINGSBESCHERMING patroon voor PIFA in Mobile APPLICATION.IF u uitleggen ME stralingsdiagram KENMERKEN VAN DE PIFA Het zal heel veel nuttig voor mij.
Ten slotte wil ik weten of dit circuit is goed voor de mobiele applicatie NOT.IF OF NIET WAAROM?
Met dank
JAYANTHI

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back