PIC-microcontroller op basis van UPS?

zou u leg het "trickle Charge Current"? Ik ben niet bekend met deze term. De gegevens die ik voorzien was geschreven op de batterij. Als u nodig hebt Furter gegevens, dan kan ik naar de website om zo de gegevens voor u.

Wat is de minimale laadstroom nodig is om de nominale spanning te houden. Tornado

Misschien offtopic maar hier is een 15kW 3 fase regelaar in de ontwerpfase ... hxxp: / / hot-streamer.com/hilo90mhz/electronics/Inverter/inverter2.htm

Hi All, is een eenvoudige verbinding schema weergegeven in de afbeelding. Kan iemand suggereren een idee om een ​​nul crosing detector te implementeren in software voor deze regeling. En ook ik moet de AC netspanning niveau over te schakelen van stopcontact tot BATT in het geval van onderspanning of overspanning voorwaarden zin. Ik geef de voorkeur C taal. Bedankt en groet, ITP

[Quote = ITP] Hallo allemaal, Een eenvoudige verbinding schema is te zien in de figuur. Kan iemand suggereren een idee om een ​​nul crosing detector te implementeren in software voor deze regeling. En ook ik moet de AC netspanning niveau over te schakelen van stopcontact tot BATT in het geval van onderspanning of overspanning voorwaarden zin. Ik geef de voorkeur C taal. Bedankt en groeten, ITP [/quote] Het beeld niet kunnen zien. Repost uw schema.

Hallo allemaal, Ik verzoek u suggesties voor volgende punten op het ontwerp van UPS firmware. 1. Een failsafe methode om vast te stellen om de oorzaak van de stroomuitval, (ik denk dat dit een van de complexe taak uit te voeren) 2 te vinden. Detectie van asymmetrische belasting 3. Gesynchroniseerde omschakeling van het net aan UPS of rug. Bedankt en wat betreft ITP

Hai Elke link voor een echte sinus omvormer met behulp van pic16 of PIC18? Picstudent

Dit project heeft uiteindelijk voltooid of niet als ik cant eventuele nieuwe berichten van TORNADO en ITP zien na jan2004

Ik had een ontwerp voor UPS rust enige tijd terug. Het was prob. in russisch??. Gewoon niet weten. Maar op dat tme had ik gewerkt aan het ontwerp gebaseerd op 16F84. De code en het schema lijkt ok. Ik denk dat de kracht gedeelte kan eenvoudig worden aangepast voor het gebruik van mosfets. De iR 70NO6 en IRFZ44 zijn goede kandidaten. Dus hebben een kijkje in dit ontwerp. Het is eenvoudig en goed voor een laag vermogen. Tot 1kVA met Power transformator ontwerp, is dit OK. Dont ask me waar ik het gevonden. Het was "once upon a time". Ook als u hulp nodig heeft in de eindtrap ontwerp, zal ik graag helpen.

Ik denk dat het zal nuttig zijn voor u. gelieve dont verzoek om asm

Hallo Masud, Waar is het schema voor het forum wat je hebt gepost.

Ik heb alleen uploaden pcb & onderdelen lijst voor controlekaart. mijn ontwerp in gewoon papier. dus het moet scannen. bedankt

Om Tornado, Ga naar de Panasonic website, en je zult ontdekken Panasonic SLA accu datasheets en het laden / ontladen instructies, zijn er definities voor Cycle kosten, druppellading, Floating lading in hen beide. Cycle kosten: gebruik voor het geval van auto's, motorfietsen, ... bijvoorbeeld. De laadspanning is beperkt ongeveer 2,4 - 2,5 V per cel, betekent dit dat ongeveer 14,4 tot 15V voor de 12V accu. Trickle en zwevende kosten te gebruiken voor stand-by doel, bijvoorbeeld UPS. Zij maken gebruik van dezelfde spanning van 2,25 tot 2,3 V per cel, wat overeenkomt met 13,5 tot 13,8 V voor de 12V accu's. Trickle en zwevende kosten zijn verschillend van elkaar als Trickle woord gebruikt als stand-by, maar de batterij is losgekoppeld van belasting, en alleen verbonden wanneer de stroom uitvalt. Drijvende woord dat gebruikt wordt wanneer de batterij is permanent verbonden met de belasting. nguyennam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back