PIC-microcontroller op basis van UPS?

I

ITP

Guest
Hallo allemaal, ik zou graag een PIC-microcontroller op basis van UPS (230V, 500VA, blokgolf output) te ontwerpen. Gelieve suggereren een microcontroller van de PIC-familie voor dit ontwerp. Indien u nog geen nuttige links of andere informatie over dit onderwerp kunt u delen. Houdt u er rekening mee dat ik ben nieuw op UPS en een beginner van de PIC, zo zal watever informatie die u waardevol voor mij. Dank bij voorbaat. Regards ITP

[Quote = ITP] Hi all, zou ik graag een PIC-microcontroller op basis van UPS (230V, 500VA, blokgolf output) te ontwerpen. Gelieve suggereren een microcontroller van de PIC-familie voor dit ontwerp. Indien u nog geen nuttige links of andere informatie over dit onderwerp kunt u delen. Houdt u er rekening mee dat ik ben nieuw op UPS en een beginner van de PIC, zo zal watever informatie die u waardevol voor mij. Dank bij voorbaat. Regards ITP [/quote] Volg de link http://www.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php?t=48663

Hallo allemaal, Ik verzoek u vriendelijk advies over een project op basis van PIC16C72 UPS. Ik heb besloten de spec. voor mijn UPS als, 230V, 500VA, 50Hz blokgolf uit, Offline. Ik denk dat de volgende functies worden uitgevoerd. 50Hz PWM Bereken de PI en update PWM Monitor van de batterij voltage Monitor AC lichtnet opladen van de batterij seriële interface voor kalibratie ik onlangs heb salvo lite gedownload van de website. Zal het ok om een ​​dergelijke RTOS te gebruiken voor de uitvoering van deze functies? Ik vraag je niet om het even welke code je hebt ontwikkeld delen. Maar geef enkele suggesties en adviezen om dit project vol vertrouwen te beginnen. Ik heb alle development tools die nodig zijn voor Microchip PIC microcontroller systeem op basis van ontwikkeling. Dank en groet ITP

Kijk deze applicatie Opmerking van Microchip. PICREF-1, Lit. Nummer 30450c Het is een PIC17 op basis van UPS.