Peak current-behoefte verduidelijking van de informatie in het infoblad

R

rina_1220

Guest
Hi all.Ik ben een beetje in de war over een stukje informatie over een gegevensblad LED's.
Men zegt daar dat:

Continuous Forward Current (max) = 30mA
Peak Forward Current (max) = 200mA

Ik moet een van deze LED's voor minder dan 1 ms (ongeveer 750μs) met de huidige = 6mA en een ander licht met de huidige = 120mA
Kan ik deze LED en beschouwen het huidige's Peak vooruit voor mijn doel, omdat het nooit te branden langer dan 1ms?

bedankt

Zoals de naam suggereren continue stroom naar voren is de huidige de diode zou continu uitvoeren zonder enige problemen.De piek Forward stroom is de maximale stroom die kan de stroom door de diode voor bepaalde tijd zonder problemen.De tijd zou worden gespecificeerd in de datasheet in dezelfde rij waar de piek vooruit stroom wordt genoemd.
Dus als de opgegeven tijd in de datasheet is groter dan 1msec je zou kunnen gaan met de geselecteerde LED.

Hey bedankt.
Ik kijk naar de datasheet, maar ik kan alleen vinden dalen en stijgen de tijd.
h ** p: / / www.advancedphotonix.com/ap_products/pdfs/PDI-E832.pdfNou, ik denk het zal doen.

In de datasheet verstrekt op link:
http://www.peterparts.com/CatalogPages/57/737.pdf
met hetzelfde vermogendissipatie stemmen de opgegeven tijd is 10usec.Dus als het hetzelfde is voor PDI-E832, dan moet je niet de diode te gebruiken voor uw aanvraag.
Maar goed, ik zou je aanraden om de verkoper over de ontbrekende gegevens in de gegevensbladweergave vragen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back