PCB ontwerp Hulp nodig! - Divisie, de controle betreffende de shematic

S

shabbs

Guest
Hoi,

Iam nieuw voor PCB ontwerp, heb ik een groot schema
-Hoe kan ik divisie, bedoel ik indivudual circuits en een verbinding met de andere?
-Hoe kan ik verifiy de shematic werkt properly.Where zal ik beginnen (ik heb idee dat ik nodig heb om te simuleren met behulp van SPICE)?
-Ik wil tot en met 4 layer PCB's te maken, weet ik over dual kant PCB de bovenste laag is meestal de macht en de Bottem is GND.So hoe zou ik een 4 layer lay-out in Eagle?

Hulp is echt gewaardeerd.!

Met betrekking
Shabbs

Hoi,

Allereerst heb je schema met you.Is in OrCAD Schematische vangen betekent. DSN-formaat?

Als zijn binnen. Dsn formaat wijs PCB voetafdrukken in de eigenschappen van elk deel en vervolgens het genereren van de NETLIST.

Dit netlist u importeert in uw PCB Design tool .. heb je alle onderdelen en hun verbindingen per sch ... dan doorgaan met de plaatsing en routering.

Als u niet zeker bent over de werking van de schakeling dan moet u proberen met behulp van simulatie PSpice.

U bent van plan de 4-layer stack up.I nog niet gebruikt Eagle maar ik denk dat als andere EDA-tools Top & Bottom zijn routing lagen & u kunt toewijzen binnenste twee lagen als vliegtuigen voor VCC en GND.

Ik hoop dat deze info zal u helpen .... als je twijfels hebt pls bespreken ....

njoyyy!

Ik denk dat Shabbs kan worden gevraagd na de splitsing van zijn schematisch up in kleinere?
In dat geval moet je b gelezen over 'hiërarchie' en de tekenmethoden voor uw schematische programma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back