PA versterker mismatch belasting

Ja, u heeft gelijk, zonder belasting is extreem condictions

normaal werkt het whit antenne ...

maar, als ik de antenne whit hand (is mogelijk, omdat het is een draagbare trasmitter), is het moeilijk te hopen dat de antenne is perfect op elkaar ...

Als je je hand op een antenne, de impedantie kan bijna overal op de smith diagram.
Ik zal geen debat als u behoefte aan een betere controle IDD versus belasting of niet, maar in het geval je echt nodig, ik heb een klein pdf voor je.
Ik heb niet gesimuleerd, maar het zou op
z'n minst een verbetering van de situatie.Vertel me of het helpt of als u meer preciseringen.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

maar, ik begrijp niet als het probleem is de bias of DC IN-OUT matching .....

Ik heb voorgesteld een nieuwe vertekenende regeling staat om de gemiddelde huidige gang binnen de RF transistor ongeacht de output impedantie is.

U kunt proberen het bewerken van uw zoekwoorden, maar er zal altijd een bepaalde lading impedantie verhogen de PA consumptie.(ok kunt u seriële parallelle weerstand te beperken staalkabel, maar dit is geen efficiënte oplossing).
Als dit aanvaardbaar is voor uw toepassing,
keep it like that!

U kunt spelen met de matching netwerk het probleem op te lossen voor een bepaalde belasting voorwaarde, als je nodig hebt om te zorgen voor een maximaal verbruik voor de gehele smith chart, dan heeft u het beter om de vertekenende.

Je ontwerpt een koppeling voor het meten van de mismatch en vervolgens om de PA te bias uitgeschakeld of niet en sla battary.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back