Over de Calibre LVS

G

gaom9

Guest
Hoi,
Ik heb een vraag over het LVS van Calibre.
In mijn ontwerp kan een aantal parameters wanverhouding in lay-out worden genegeerd, hoe kan ik het kaliber van de LVS passeren.Bijvoorbeeld, ik wil om de wedstrijd procent van de MOS1 tot 90%, hoe kan ik het instellen in Calibre.

Bedankt!
Met vriendelijke groet

Hi gaom09,

In Calibre ga naar het menu Setup> LVS optie.
Klik vervolgens op "Rapport" Tab> LVS Verslag Opties> Meer Opties en selecteer E1 = Negeer ontbrekende eigenschappen gebruikt in TOLERANTIE clausules van LVS VERMINDEREN.

Ik hoop dat dit helpt.

Sante

Hi, fixrouter4400
Dank u voor uw antwoord.
Ik heb de handleiding van het kaliber, en vond als ik wil de tolerantie van het apparaat ingesteld, moet ik enige controle woord toe te voegen aan de simulator.Bijvoorbeeld, ik wil de MOS tolerantie set is 5%, dus ik de controle woord als braaklegging zou moeten schrijven:

LVS VERMINDEREN PARALLEL MOS JA [TOLERANTIE L 5 W 5]

Is het goed?
Maar ik weet niet waar ik deze woorden toe te voegen?Moet ik toevoegen aan de netlist van de SCH of ergens anders?

Bedankt!
Beste aanzien!

Hi gaom09,

That's right!volg de eenvoudige instructies Verminder LVS programma en plaats het in de "Inclusief SVRF Commando's" optie.

Zie de bijgevoegde afbeelding voor meer info.

Ik hoop dat dit je helpen.

Sante
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Of, als ik begreep uw vraag en de discrepantie is tussen de lay-out en schematisch.U moet gebruik maken van de tolerantie factor in TRACE EIGENDOM voor dat specifieke apparaat of een reeks van apparaten.

Wees voorzichtig - zodra u deze tolerantie, het van toepassing is voor alle apparaten zo genoemd-n-zo - of apparaat-type nog gevaarlijker.

Als u denkt dat - u wilt deze tolerantie toestaan - voor enkele specifieke gevallen - niet voor alle gevallen - ik weet niet zeker of er een manier is om bijvoorbeeld specifieke tolerantie toe te staan.

Hey Dude,

Ik heb geslagen in LVS tijdens het hardlopen LVS, zijn segment weerstand niet herkennen als een enkele weerstand en ook in LVS optie Setup zijn hieronder weergegeven bericht

LVS VERMINDEREN SERIES MOS NO
LVS VERMINDEREN PARALLEL MOS JA
LVS VERMINDEREN SEMI-SERIE MOS NR
LVS VERMINDEREN SPLIT GATES JA
LVS VERMINDEREN PARALLEL BIPOLAR JA
LVS VERMINDEREN SERIES CAPACITORS NO
LVS VERMINDEREN PARALLEL CAPACITORS JA
LVS VERMINDEREN Series Resistors NO
LVS VERMINDEREN PARALLEL WEERSTANDEN JA
LVS VERMINDEREN PARALLEL DIODES JA

Hoe maak JA in LVS VERMINDEREN Series Resistors

vinden het bijgevoegde verslag LVS bestand.

Plz stel me wat tips om zich te ontdoen van dit probleem.

Groeten,
Raj

fixrouter4400 wrote:

Hi gaom09,That's right!
volg de eenvoudige instructies Verminder LVS programma en plaats het in de "Inclusief SVRF Commando's" optie.Zie de bijgevoegde afbeelding voor meer info.Ik hoop dat dit je helpen.Sante

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back