Opamps

N

naomi

Guest
hoi

Ik heb twee vragen:

1.Can Ik gebruik dezelfde opamp voor intergrator, comparator en 1-bits DAC voor analoge naar digitale sigmal delta modulator of moet ik naar de opamps veranderen?
kan iemand aanbevelen het boek of een site voor 1 bit DAC en Opamps ontwerpen in CMOS.
2.Ik ben een beginner in analoge ontwerpen.Ik ben geïnteresseerd in dit gebied kan een ieder aanbevelen een aantal boeken en site te beginnen met de basics met CMOS-technologie.

Bedankt voor het antwoord op voorhand

1.ANALOG CMOS Circuit Design (Second Edition)
auteur: Phillip E. Allen Douglas R. Holberg

2.Ontwerp van analoge CMOS Integrated Circuits

3.CMOS: Circuit Design, Indeling en Simulatie
Auteur: R. Jocob Baker, Harry W. Li, David E. Boyce

Ik denk dat het ook afval naar dezelfde opamp te gebruiken (natuurlijk moet je er 3 opamps, niet alleen een te doen drie doeleinden) voor de belangrijkste opamp, comparator, en 1-bit DAC.meestal comparator kan worden ontworpen met minder complexiteit en het stroomverbruik, en 1-bit DAC kan gemakkelijk worden contructed door slechts SC circuits.

in sigmal delta-modulator de intergrator is snel genoeg, dat is de zwenking van de opamp moet hoog.
bijvoorbeeld in twee om modulator moet de zwenking hoger zijn dan 20v/us
en voor de bandpass SDM, zwenking moet veel hoger
vanwege de limiet van cmos moet, komen we bij de BiCMOS tech

naomi schreef:

hoi2.
Ik ben een beginner in analoge ontwerpen.
Ik ben geïnteresseerd in dit gebied kan een ieder aanbevelen een aantal boeken en site te beginnen met de basics met CMOS-technologie.Bedankt voor het antwoord op voorhand

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back