Op commando en MCU

C

cllunlu

Guest
hoe kan ik gebruiken op command.First Ik schrijf deze code en vervolgens compiler met andere codes.And ben ik het stuur naar MCU
is het goed?

Quote:

Eerst heb ik deze code te schrijven en vervolgens compiler met andere codes.And ben ik het stuur naar MCU is het goed?

budhy Thnks voor uw reply.But I dont begrijpen that.I ben new.And kunt u uitleggen dat er meer

In de eerste plaats proberen om met behulp van uw pc naar een AT Commando test.
U kunt uw mobiele telefoon naar pc via de datakabel (serieel), en open vervolgens Hyper Terminal op Windows, voor uw seriële communicatie (COM1, 9600 8N1).
Nu kunt u schrijven een AT-commando die compatibel voor je telefoon, en je telefoon zal u reageren als de opdracht juist is.

Om interface met MCU moet u een RS232 converter spanning gebruiken, en sluit deze via de Tx en Rx pin uit uw MCU.En dan kun je schrijven een AT-commando van uw MCU naar je telefoon via seriële communicatie.

Hoi!
Zoals gezegd door budhy donot verwarren jezelf.Het is gewoon het verzenden van tekst via de seriële poort.bijvoorbeeld wanneer u wilt verzenden "AT".Vervolgens stuurt u het eerste char'A 'en vervolgens de char'T' via de seriële poort van de microcontroller.
Als u al gewerkt met de seriële poort van een microcontroller, dan zal het niet een probleem zijn op alle.Anders eerst leren met behulp van de seriële poort en later op de commando's te verzenden via de seriële poort.
Als u kan ons vertellen over de compiler die u gebruikt en de bijzondere controller dan kan ik u helpen met de code.

Groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back