ontladen effecten

W

walters

Guest
Wat zijn de effecten ontladen?Ik weet diodes en condensatoren kan lozen golfvorm produceert een aantal effecten wat zijn sommige netwerken of golfvormen die kunnen worden gedaan met lossen?

Hoe werkt een netwerk of circuit kwijting?

Hoe kijken bij AC polariteit flips hoe u kijken op Circuit lozen op een manier?

verval spanning of dischange spanning ziet het eruit als een Fall tijd?

Dus condensatoren en spoelen zijn de enige onderdelen lozen?

Wanneer is een condensator of spoel beginnen dischange?wanneer de AC polaritys switch?of met de spanning of stroom is uitgeschakeld met een schakelaar?

Als een transistor of Tube thats worden belast met de spanning of stroom kan niet een buis of Transitor Dischange in de laden of dischange terug naar de input?

Een condensator zal beginnen zodra de AC spanning polariteit verandert kwijting.Een inductor zal beginnen zodra de AC stroom polariteit ontlading (stijgend of dalend) veranderingen.Onder constante gelijkspanning een pet is een no-verbinding en een spoel is een korte.Principe caps zijn spanning gecontroleerd apparaten en smoorspoelen zijn huidige gecontroleerd.

Bedankt voor de informatie

Wanneer we kijken naar een schema van een voeding of een voorversterker of Power versterker hoe en waar zijn de Dischanging Punten rond op?do i kijk voor condensatoren en spoelen en te zien wat Ladingen ze zijn aangesloten op?of is er meer en andere "lozen Paden"?Hoe vind ik de discharing paden in een schematische Waar moet ik beginnen of kijk voor?

Dat is een beetje boven mijn hoofd, maar om te beginnen moet je een kijkje nemen op de output en werk je weg terug van daar.Voedingen zijn makkelijkste om mee te beginnen, en de eenvoudigste.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back