Object volgen met behulp van FPGA

S

samag1987

Guest
Hi all

Ik ben bezig met een project waarbij ik een FPGA gebaseerd systeem voor het doen van object tracking ontwikkelen. Het project zal waarschijnlijk behoefte aan een beeldsensor tot het image.However Ik begrijp niet hoe gaat het worden opgeslagen op de FPGA en vangen hoe te om het ontvangen van de camera.Is de methode voor gegevensoverdracht-seriële of parallelle-camera specifieks? Hebben we slaan beeld als een array van vectoren?

Thanks in advance.

Samarth

U kunt de gegevens in welke vorm je wilt, maar ik zou verwachten dat je al weet hoe je formatteert de gegevens voor gebruik met in de FPGA.Ga terug en kijk naar uw tekst in boeken, app notities voor de beeldvorming apparaat, etc, en zie hoe de gegevens er is geformatteerd.

Als ze gebruik hebben gemaakt van een array formaat gebruik dan dat.

E

Ik ben ook op dezelfde soort baan
Hebt u geselecteerde ur FPGA boord?
Als yesthen Plz specificeren welke FPGA boord ur gebruikt.

Mag ik ben in staat om u te helpen

Bedankt nxtech.

Nou ik havnt nog gefinaliseerd de raad ... Ik ben overweegt twee drie modellen uit Altera.Whats uw werk sameem? Plz do delen alle kennis die u think zal nuttig voor mij.

bedankt

Hallo,

Als een gewone videocamera wordt gebruikt, moet u decoderen een analoog video-signaal, wat zou impliceren een ADC-of video decoder chip voor data conversie.FPGA boards al die video-ingang hardware, bijvoorbeeld Terasic DE2, zou het best worden gemonteerd voor een dergelijk ontwerp.

Groeten,
Frank

Samag Sorry voor late antwoord als ik weg was

Ik ben bezig met correlatie van beelden, (A sub-project van de chauffeur ontwaken toestel)
Ik gebruik XESS XST-3S1000 boord.De raad heeft kreeg een video decoder chip die analoge input neemt en zet dit om in Y Cb Cr-formaat

XESS corp.ook een aantal codes voor hun raad voor het vastleggen van het beeld.
Mag dat nuttig voor u is.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back