niet in de post-layout simulatie

Z

zgene

Guest
HI,

Ik ben klaar met soc april ontmoeting, de timing analyse in setup-tijd en
Houd tijd zijn all ok want er is geen negatieve speling.

En ik gebruik de uitgepakte netlist en sdf voor post-layout simulatie.Maar er is een setup-tijd overtreding, maar een timing overtreding in een register, en ervoor zorgen dat het signaal stroom daarna mislukken.

Hoe kan ik omgaan met dat?re-synthese en re-apr?

Thanks and regards!

 
Heb je de timing gecontroleerd met behulp van het teken-off-tool zoals primetime of andere vender tool.Als je het deed en u bevestigd uw timing controleren script is goed, stel ik u uw simulatie vectoren, misschien zijn ze ook ideaal.Als u vectoren zijn goed, misschien moet u wijzig uw timing controleren script om de timing pad dekking

 
gebruik van een lagere frequentie simulatie, zo kan passeren, kan setup-tijd onderwerp hebben.

 
zgene wrote:

HI,Ik ben klaar met soc april ontmoeting, de timing analyse in setup-tijd en

Houd tijd zijn all ok want er is geen negatieve speling.En ik gebruik de uitgepakte netlist en sdf voor post-layout simulatie.
Maar er is een setup-tijd overtreding, maar een timing overtreding in een register, en ervoor zorgen dat het signaal stroom daarna mislukken.Hoe kan ik omgaan met dat?
re-synthese en re-apr?Thanks and regards!
 
Hoi,
Indien u nog geen timing schending vervolgens voor post lay-out simulatie beter dump de "Spef" bestand en gebruikt voor de simulatie en u zal betere resultaten dan SDF.

Groeten,
Prashant

 
Hi All,

Gelieve genrate de Spef bestand in de ontmoeting / enige teken-off-tool en de genrate sdf-bestand in de primetime en doe de timing analyse met de primetime voor de setup met de max. vertraging bibliotheek met behulp van de Spef.
als er geen overtreding dat prime time is de rapportage nog steeds als de simulatie is niet het masker de timing controleren in de simulatie tool.

groeten,
ramesh.s

 
Gebruik lager frenquency de eerste plaats, zo werkt, dan setup-tijd overtreding, maar ik denk dat je nodig hebt om sommige STA opnieuw te doen.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top