Need BIOS en VGA-driver voor TEK Logic Analyzer TLA-704

• Thread starter overlevingspensioen
  • Start date
O

overlevingspensioen

Guest
Mijn lieve vrienden,

Ik heb een TLA-704 met Win95 OS.Maar helaas, TEK was gestopt met de ondersteuning van deze dis-voortgezet product.Hun ondersteunende kerel vertelde me om mijn LA.Maar ik hoop nog steeds te gebruiken.

i want to upgrade van het besturingssysteem aan Win98, en vervangt de interne HD.Maar ik kan het niet vinden van de nodige BIOS-en VGA-driver van TEK website.Als u gebeuren om deze TLA-704, en die het BIOS-en VGA-driver.Geef me een hand.Thank you so much:)

Look: http://www.tektronix.com/site/sw/detail/1, 1059,3440,00. html

registreren en te downloaden (geen problemen die ik heb gedownload het bestand)**************AANVRAAG VOOR TLA704 SW EN TLA711

Versie V3.2
Release Datum 24-mrt-2000
Grootte 16.5MB

Soort Aanvraag
Referentienummer 066040600
Bestandsnaam TLALA32.exe

Door het downloaden
gaat u akkoord met de voorwaarden van de software downloaden overeenkomst.

Pre-benodigdheden
Waarschuwing: TLA Operating System Upgrade Highly Recommended.Vanaf mei 2000, alle Tektronix Logic analysatoren zijn verzonden uit de fabriek met V3.2 van de TLA Application Software en Windows 98 Second Edition (SE) als besturingssysteem.Als u bestanden gedownload van de website Tektronix to upgrade your TLA Application Software V3.2, de TLA Application Software zal worden opgewaardeerd, maar het besturingssysteem zal niet worden opgewaardeerd naar Windows 98 SE.Hoewel dit werk, de TLA Application Software is ontworpen om te werken met Windows 98 SE en is niet volledig getest op eerdere versies van Windows 98/95.In sommige gevallen kan het zijn dat u attent op het feit dat een PCI-brug bestuurder moet worden bijgewerkt.Deze update kan worden bereikt door het volgen van de procedure op pagina 55 van het TLA714/720 gebruikershandleiding (75.5k).

Beschrijving
Download deze software voor gebruik op uw TLA704 of TLA711 Logic Analyzer mainframes.EXE-bestand bevat release notes en versie geschiedenis document.**************

6 * F

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back