S
sutapanaki
Guest
Ik heb geen ervaring met Linux.Ik besloot om wat te krijgen en de RedHat Linux 7.3, die ik moet nu installeren gedownload.Er is echter een heleboel dingen die ik heb gedownload en ik wil gewoon weten wat te doen.Bijvoorbeeld wat ik gedownload heeft 3 directories - docs, os/i386 en ISO.Maar in de iso heb ik 2 submappen, wederom doc en i386.In de submap i386 zijn er nog:
Valhalla-i386-disc1.iso
Valhalla-i386-disc2.iso
Valhalla-i386-disc3.iso
Valhalla-SRPMS-disc1.iso
Valhalla-SRPMS-disc2.iso
en in de doc is er:
Valhalla-docs.iso
Nu vermoed ik dat als ik deze iso-bestanden uitpakken zal ik dezelfde dingen als in de documenten en os/i386 directories op de top te krijgen.Ik kon deze controle, maar je weet, zijn er een groot aantal bestanden daar.
Dus, ik ben recht voor de iso inhoud?Welke bestanden heb ik nodig voor de installatie en toen ik deze over te dragen aan een cd doet het er toe, die verder gaan op de eerste CD, en die op de tweede, enz.?Kan iemand me direct een goed document in verband met de RH Linux-installatie?
Thanks in advance.
Valhalla-i386-disc1.iso
Valhalla-i386-disc2.iso
Valhalla-i386-disc3.iso
Valhalla-SRPMS-disc1.iso
Valhalla-SRPMS-disc2.iso
en in de doc is er:
Valhalla-docs.iso
Nu vermoed ik dat als ik deze iso-bestanden uitpakken zal ik dezelfde dingen als in de documenten en os/i386 directories op de top te krijgen.Ik kon deze controle, maar je weet, zijn er een groot aantal bestanden daar.
Dus, ik ben recht voor de iso inhoud?Welke bestanden heb ik nodig voor de installatie en toen ik deze over te dragen aan een cd doet het er toe, die verder gaan op de eerste CD, en die op de tweede, enz.?Kan iemand me direct een goed document in verband met de RH Linux-installatie?
Thanks in advance.