n> eprom 'FPGA

G

Ghassan

Guest
he!
i hav een project 2 Sluit een EPROM wit een FPGA (XC3000 of xc 4000) parallel mode ...
kan NE1 gimmie enkele hints!of een schematische tekening (indien beschikbaar)?
tnx veel ...

Wow, die zijn oude apparaten.

Heeft uw FPGA noodzaak om de EPROM, of gewoon lezen programma?Om het te lezen, kun je gewoon aansluiten al de EPROM-adres, gegevens en controle pinnen aan de FPGA.U kunt om een paar pinnen controle achterwege te laten, afhankelijk van uw EPROM-type.Die oude FPGA's zijn 5-volt apparaten, en ik neem uw EPROM is ook.

Controleer de XC3000 data sheet van de volgende link ....

http://direct.xilinx.com/bvdocs/publications/3000.pdf

Op pagina 25, figuur 25 Master Parallelle modus toont u wat u nodig hebt.
Hoop dat dit zal helpen u.

thanx a lot guys!
i hav een andere vraag bout dit verband!
wanneer moet de FPGA gelezen van de EPROM?jus 'wanneer is partijdig?of er enige controle pin?
een andere vraag,
wanneer de FPGA klaar lezen van de eprom moet ik disconnecty de EPROM?'n dat programma permanent te worden opgeslagen op de FPGA?

tnx again!

Wilt u de EPROM uit uw FPGA logica toegang, of wilt u het configureren van de FPGA van de EPROM?

FPGA configuratie is vluchtig, dus je moet configureren na elke power-up.Na configuation, kunt u gewoon laten de aangesloten EPROM, zoals weergegeven in het PDF-bestand dat veejaye voorgesteld.Dat PDF beschrijft ook de volgorde van de gebeurtenissen tijdens de configuratie (zoek de PDF voor het woord "configuratie").

Ik weet niet zeker wat je bedoelt met "bevooroordeeld".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back