Mutiple klokken

A

anishjp

Guest
Kan iemand mij helpen uit te vinden, wat wordt bedoeld met "Flip-Flops met meerdere klokken".

Ik hoop dat u verwijzen naar meerdere klok domein, dwz., Kan het zijn dat u met logische blokken werken op verschillende klokken ..

ja asicganesh Ik denk dat u gelijk hebt .....een Flip Flop kan werken op de interne klok, maar het ontwerp kan werken op
meerdere klokken ....eenvoudigste manier om interface kloksnelheid is doublefloping maken dubbele cascaded Flops tussen domeinen, andere methoden zijn fifo en FSM methoden

anishjp schreef:

Kan iemand mij helpen uit te vinden, wat wordt bedoeld met "Flip-Flops met meerdere klokken".

Is DC hebben een bibliotheek van de eigen?Ik dacht dat hij door de cellen van de *. lib door de fab verkoper.Het zal echt leuk als je na enkele documenten of foto's met een dubbele klok Flops.Ik
ben zeer geïnteresseerd om meer te weten over.

daarbij de synthese, DC zal optimaliseren voor alle klokken (zoals we dont algemeen het geval analyse).

bijvoorbeeld als een flop wordt zowel de test klok en functionele klok via MUX; betekent dit flop kunnen opereren op meerdere klokken.om deze mogelijkheid in DC,
stelt timing_enable_multiple_clocks_per_reg te waar.Dit maakt de DC te synthetiseren overweegt zowel de klokken bereiken van de flop.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back