Multi-tone signaalbronnen

A

asb1211

Guest
Ik heb het ontwerp een logamp gesimuleerd met een enkele toon bron als input signaal (ADS-software).
Logamp is oorspronkelijk een piekdetector wordt gebruikt voor continue golf RF energieverbruik.
Ik vraag me af, in het geval ingangssignaal meerdere cariers of anderen (CDMA, WCDMA, EDGE, GSM ,...), kan ik nog wel gebruiken logamp met enkele gecompenseerd tuning voor de output?(Sommige logamp van analoog apparaat landen te kunnen meten RF vermogen van alle hierboven signaal)
Bovendien, iedereen weet hoe te simuleren die soorten signaalbron in advertenties, plz mij de weg.
Thanks a lot.

Iedereen bekwamen in ADS helpt me plz.Ik zit vast aan deze nu.

de helling is dezelfde, maar de compensatie wordt gewijzigd

Ik heb de HP simulatie, veranderende signaalbron uit frequentie bron 1_tone aan gemoduleerde bronnen zoals CDMA, WCDMA, EDGE, GSM, maar de resultaten zijn vrijwel hetzelfde, niet alleen helling, maar ook gecompenseerd.Het
is net als bij soortgelijke bron.
Zijn er specifieke instellingen voor deze bronnen?

Ik gebruik de AD8313 om de macht detector, het resultaat in GSM-versterker, aan dirst ik gebruik van de GSM-signaal van de E4438C en gebruik vervolgens de WCDMA, het resultaat is solpe is hetzelfde en de offset is anders, ik denk dat de simulatie is slechts een leidraad; eindelijk ik de AD8362 dit probleem op te lossen

Bedankt.Ik wacht op de chip fab uit.Hoop dat de meting is vergelijkbaar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back