MP3-speler

F

faizzaq

Guest
Ik ben bezig met een MP3-speler met behulp van AT89C51 microcontroller.Ik gebruik de STA013 decoder chip en CS4334 DAC.
Ik wil weten waar te beginnen???Ik denk aan het gebruik van een flash kaart voor de opslag van MP3-songs.Welke flash-kaart moet ik gebruiken en hoe het gebruikt kan worden????Hoe moet ik de STA013 chip????Haar te moeilijk te begrijpen.Mijn code wordt verondersteld in assembler.Ik ben ook met LCD-interface en het toetsenbord.Moet ik nodig om te studeren NTFS of FAT32.Hebben ze enige betekenis, terwijl de selectie van de Flash-kaart????Welke Flash-kaart moet ik gebruiken????Ik wil een opslag van I GB.Dus, please suggest me.Ik ben korte tijd.Thanx in advance.

Groeten!

[quote = "faizzaq"] Ik ben bezig met een MP3-speler met behulp van AT89C51 microcontroller.Ik gebruik de STA013 decoder chip en CS4334 DAC.
Ik wil weten waar te beginnen???Ik denk aan het gebruik van een flash kaart voor de opslag van MP3-songs.Welke flash-kaart moet ik gebruiken en hoe het gebruikt kan worden????Hoe moet ik de STA013 chip????Haar te moeilijk te begrijpen.Mijn code wordt verondersteld in assembler.Ik ben ook met LCD-interface en het toetsenbord.Moet ik nodig om te studeren NTFS of FAT32.Hebben ze enige betekenis, terwijl de selectie van de Flash-kaart????Welke Flash-kaart moet ik gebruiken????Ik wil een opslag van I GB.Dus, please suggest me.Ik ben korte tijd.Thanx in advance.

Regards! [/ Quote

pal kalm te blijven kun je alleen laten doen wanneer u are kalm.over het project kunt u sommige google zoeken.gewoon typen MP3-speler schema zal doen.als ik HvE de tijd zal ik u verder helpen.maar het feit blijft.dat u moet geduldig over.zoals u zal hebben door te lezen.tekst en begrijpen.Toegevoegd na 24 minuten:hier is een zeer goede site voor u

http://elm-chan.org/works/mp3/report_e.html

Ik denk dat het heeft alles wat u nodigToegevoegd na 3 minuten:hier is een ander dat ik gevonden in mijn archief.Ik hoop dat je geholpen in uw project.herinner kalm
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Ik hoop dat ik niet van plan om u met al deze post, maar ik wil gewoon dat je goin krijgen als je zegt ur is veel tijd besteed verzadigen.Deze bevat goede stroomschema en enkele beschrijving.krijgt een afdruk zetten alle artikelen.Het enige wat ik dont weet is wanneer u zijn goede kennis van de MCU u gebruikt.if u dont dan dat wordt een groot probleem BCO u moet weten hoe het werkt en ook de decoders.if u do.gewoon op en kabellengte ur circuit

Dank aan allen die hebben gereageerd!

Nu, laat het me uitleggen wat ik tot nu toe hebben gedaan en van plan te doen!
Ik ben het ontwerpen van een mp3-speler met behulp van AT89C51.Other dingen die ik gebruik zijn:
STA015 MP3-decoder chip
Stereo CS4334 DAC
TDA2822 Audio Amplifier
MAX232 serieel interface voor de AT89C51 naar de computer.
Flash Card van 1GB
Flash Card Reader
LCD
Toetsenbord
Alle programmering moet worden in assembler.

Uptil nu!Ik heb kort bestudeerd elk ding geleerd en hun rol in de MP3-speler ontwerp.

Ten eerste, ik heb je hulp nodig met betrekking tot STA015 of STA013 chip.Hoe kan ik het gebruiken?Ik heb wat assembleertaal programma te configureren, lezen en schrijven van de chip.

Ik gebruik een flash geheugenkaart.Zou ik moeten gebruiken MAX232 chip?Ik denk niet dat ik nodig om mijn MP3-speler-interface met de computer.Mijn mp3-speler zal een standalone systeem.Moet ik dat dit van mijn ruwe ontwerp?

Welke kaart moet ik gebruiken flash?Ik wil opslagcapaciteit van 1GB.

Wachten voor uw antwoord!

Groeten!

u hoeft te doen wat zoeken op de application notes van de chip door dat je de manier waarop je kan gaan over kan krijgen.

faizzaq wrote:Ik gebruik een flash geheugenkaart.
Zou ik moeten gebruiken MAX232 chip?

Groeten!

Ik denk dat ik ga naast de baan .............Ik zou gaan stap voor stap.

Help me met de STA015 (of STA013) chip eerst.Hoe moet ik dit programma?Hoe cofigure, lezen en schrijven?Wat zijn de vereisten?Hoe kan ik testen?Is er een beperking?

Wachten voor uw antwoord!

Groeten!

Voor STA013 proberen dit kan u helpen:

http://www.pjrc.com/mp3/sta013.html

Ik heb al gelezen in de handleiding www.pjrc.com.Nu, wat moet ik doen?Moet je een STA013 chip en programmering voor het starten en probeer het interface met AT89C51????Als iemand meer bruikbaar materiaal voor STA013, dan plz uploaden!

Plz suggesties geven!

Groeten!

faizzaq wrote:

Ik heb al gelezen in de handleiding www.pjrc.com.
Nu, wat moet ik doen?
Moet je een STA013 chip en programmering voor het starten en probeer het interface met AT89C51????
Als iemand meer bruikbaar materiaal voor STA013, dan plz uploaden!Plz suggesties geven!Groeten!

hoi
voor het gebruik van de flash geheugenkaart & informatie over FAT32 kun je verwijzen naar deze bestanden:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back