monster en te houden, hebben uw hulp nodig!

W

Welton

Guest
Dank u bij voorbaat.Ik ben het ontwerpen van een schakelaar voor het monster en de pet te houden.Ik gebruik transmissie poorten als switch en een pet te houden kosten.De controle-signalen naar PMOS en NMOS controle zijn C en CZ, dan:
a) Om te voorkomen klok doorvoercondensatoren, moet de Tr / Tf van C / CZ scherp zijn of niet?En is er een geoptimaliseerd Tr / Tf klok te doorvoercondensatoren te vermijden?
b) Wat zal het effect als er een scheef tussen C en CZ bij het sluiten van de schakelaar?

Bedankt voor uw hulp!

Ik denk dat als je transmissie gate transistor maten zijn groter dan hun koppeling capacitances (CGS en CGD) zal groot zijn, zodat je een langzame overgang in de klokken nodig.Als de maten klein, kunt u een relatief sneller overgangsperioden hebben.

Voor het tweede deel .. je kunt proberen het genereren van CZ van C (niet andersom) ... zodat na het bedrijf capatior krijgt decouled van ip, deze is aangesloten voor verdere verwerking ....

Ik dank u allen voor uw input.

Sankudey, ik was in de war omdat je vermeld over het genereren van CZ van C, maar niet omgekeerd?Kunt u meer uitleg in meer detail over deel 2?

Ook hoorde ik dat de klok doorvoercondensatoren effect kan worden gesimuleerd, maar het kanaal heffing injectie kan niet.Dan, hoeveel gedeelte zal de heffing injectie in vergelijking met klok doorvoercondensatoren?
Thanks again!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back