Moeten gebruikers over dsPIC van Microchip

M

Maverickmax

Guest
Hallo Ik heb geconstateerd dat microchip dsPIC chip en de ontwikkeling boord te verkopen. Hebben iedereen in dit forum onlangs deze chip die gebruikt wordt voor? Is het goed? Laat het me weten asap Heb universiteiten begon les te geven student van deze chip nu gebruiken? Maverickmax77

Ja, de dsPIC serie micros zijn zeer goed. Ze zijn 16 bit micro's en kan klok tot 120Mhz. Microchip hebben ook een vrij grote bibliotheek van gemeenschappelijke DSP routines.

Sorry voor de vertraging in het beantwoorden, maar ik heb weg gewerkt aan een software-contract, borstelloze motor controle met behulp van dsPic30F4012! Ja, het heeft wel een aantal hardware bugs, maar de steun van Microchip is zeer goed. Zij publiceren errata docs op hun website en werken aan het strijken van de bugs. Ook adviseren zij over oplossingen. Het is nogal een quantom sprong uit uw midden en hoge bereik PIC. Ik stel voor dat u de 'dsPIC30F Programmer's Reference Manual' en de 'dsPIC30F Family Reference Manual' van de website. Te veel functies in te gaan hier, maar deze zijn bad ass chips!

hi guys. leuk forum. Ik wil een project met behulp van dsPIC microcontroller doen, maar weet niet waar om echt te beginnen. Kan iemand mij enige hints / ideeën over over wat nogal project best zou worden met behulp van de dsPIC microcontrollers? thanks.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back