Mix Analoge en digitale vormgeving verificatie??

c @ lijkheid spook /-S, kan dit werk, maar niet goed in snelheid

Ik gebruik hsim aan de mix-signaal te simuleren. Spice wordt gebruikt voor het analoge deel, de netlist is aangenomen door digitale part.And Hsim kunt simulatie nauwkeurigheid niveau voor elk model. Voor alle digitale gedeelte gebruik ik de laagste accruacy niveau, dan is de simulatie is snel. De vector-bestanden zijn allemaal afkomstig van de digtial deel simulatie. als we simulatie van de digitale gedeelte, hebben we de ingangssignalen 'waarde schrijven naar een bestand op basis van manul van de hsim's, dan kunnen we dit bestand gebruiken om hsim uit te voeren. Ik weet niet hoe het hsim en nc-sim te integreren. Wie kan me wat adviseren?

Hi Er is een boek, het heeft een hoofdstuk over mix analoge en Digtal ontwerp verificatie. zhpy

Er is een boek, het heeft een hoofdstuk over mix analoge en Digtal ontwerp verificatie.
In dit boek, is het zeer eenvoudig om AMS simulation.As dezelfde tijd, het verklaart alleen verilogA en verilog simulatie. Ik weet alleen mentor hebben een zeer goede oplossing over de AMS simulation.The platform is anacad.This software kan simuleren analoge gedeelte in Eldo (kruiden-model, misschien andere formaat) en digitale deel in modelsim.Thus kunnen we simulatie beginnen bij het behavial fase erachter te komen fout.

gescheiden verificatie is beter, mix-simulaiton: vcs + nanosim.

Dit is de handleiding voor nanosim + vcs .. U kunt de ref voor meer informatie voordat u het te gebruiken. U kunt bij hen terecht voor meer details .. hoop hulp.

Als ik Verilog-code voor digitale deel en Verilog-code voor het analoge gedeelte, wat is de makkelijkste tool voor co-simulatie? bedankt

vele tools kunnen uw werk past, VCS + NS shoule populair te zijn, kunt u uw DG met VCS en analoge met nanosim, of config zowel op niveau van kruiden

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back