Microwave Engineering

Ik heb nogal wat boeken in RF inclusief Pozar.Ik persoonlijk houd niet van Pozar.Ik voornamelijk gebruik Pozar boek over gekoppelde lijnen en ik denk niet dat de manier waarop hij de onderhavige onderwerp is goed in alles.Ik denk ook Pozar boek is een beetje meer vooruitgang dan de typische invoering van RF.
Ik zie geen bepaald boek dat is goed in alle onderwerpen, denk ik "RF Circuit Design theorie en toepassingen" van Reinhold Ludwig en Pavel Bretchko is het dichtst bij de beste introductie tot RF.Het boek is goed in het onderwerp van phasors, 2-poort parameters smith grafiek, S-parameter, ABCD en Toezending matrix.

Over specifieke onderwerpen:

--- Ik gebruik "Microwave Transistor Amplifiers" door Guillermo Gonzalez voor kleine signaalversterker onderwerp.

--- Ik gebruik "RF Power Amplifiers for Wireless Communications" door Steve C. Cripps voor grote signaal versterkers.

--- Ik gebruik "Synthese van de adem Element, Distributed en Planar Filters" door Joseph Helszajn voor filters, immettance inverters enz.

--- Ik gebruik "RF en Mivrowave Coupled-Line Circuits" door Rajesh Mongia, Inder Bahl, Prakash Bhartia."Transmission Lines en Wave Propagation" door Philip C. Magnusson, Gerald C. Alexander, Vijai K. Tripathi.voor gekoppelde lijn circuits.

waar
ca. ik de oplossingen handleiding voor pozar en Samuel Liao boeken?

Pozar is zonder twijfel de beste, niet de elementaire, boek in de theoretische magnetron techniek, die ik ooit heb gelezen of gezien.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back