Microwave Engineering

J

Jack / / ani

Guest
Hi all,

Is Microwave Engineering door Pozar, de beste en de meest elementaire boek voor een beginner?Of moet ik verwijzen naar een ander boek dat u aan?

Bedankt

Foundations for Microwave Engineering
door Robert E. CollinRadio-Frequency en Microwave Communications Circuits Analyse en Ontwerp
door Devendra K. Misra

Ik heb pozar laatste somestre, i liked the pozars problemen die zij u helpen bij het begrijpen van de onder

Hoi

Pozars boek is een OK heel boek.Maar de fundamentele dingen zoals transmissielijn theorie als reflectie coëfficiënten en hoe de golven zich gedragen op de lijn wordt behandeld beter in Electromagnetics boeken zoals Chengs.Op leat in mijn opinie.

Groeten

Pozar is verdomd goed, maar als u behoefte nog fundamentele kunt u terecht voor
'Microwave engineering' door Annapurna Das, Sisir K Das

Ik ben momenteel gebruikt Pozar en ik vind het een zeer nuttige en grondige.De problemen zijn goed als ze praktische problemen met enkele echte wereld nummers.De tekst zelf is erg grondig, maar niet al te saai.Ik zou def.aanbevelen.

Een leuke RF Fundamentals boek is:
RF Circuit Design by Chris Bowik
het
is alleen ~ $ 25,00 USD.

hallo
voor de magnetron kunt u verwijzen naar
Microwave Engineering door Annapurna Das en Sisir Das
Als u nog altijd geïnteresseerde u verwijzen naar Simon Liu

pozar kan worden harder kunt u
Radio-Frequency en Microwave Communications Circuits Analyse en Ontwerp
door Devendra K. Misra
het uitdrukkelijke efficiënter

Element_115 schreef:

Een leuke RF Fundamentals boek is:

RF Circuit Design by Chris Bowik

het is alleen ~ $ 25,00 USD.

zeker en is er geen twijfel over bestaan dat pozar is het beste boek.de oplossing handleiding bij dit boek is ook hier beschikbaar:
ftopic119975.html

Ik ER ZIJN TWEE BOOKS
MICROWAVE ingenieurs.DOOR Kulkarni
SM LIAYO

van wat
ik heb gelezen, pozar
het boek over magnetron engineering is de beste die tot nu toe, niet alleen dat maar de oplossing handleiding is beschikbaar op deze site om te helpen met je studie

Ik heb Pozar en ik vind het echt heel goed ...
Ik heb ook Collin, maar ik vind het niet zo goed omdat het zeer ingewikkeld en het boek zorgt een partij van de wiskunde en niet van materiële betekenis ....
Collin heeft een ander boek is een geavanceerde, maar is zeer goed, zowel in fysieke betekenissen en wiskundige behandeling ....iedereen hier kan helpen om de naam van het andere boek ...

Pozar is erg grondig, en omvat alle basics.Ik ben
bezig met onderzoek met koppelingen met Northrop Grumman, en de mensen met wie ik werk, hoog aangeschreven en heeft aanbevolen dat.

MICROWAVE bouwstenen en schakelingen geschreven door Samuel Y Liao gepubliceerd door Prentice Hall zal het ook nuttig

Pozar is een goed boek Ik denk dat ik heb gelezen in mijn bachelors graad

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back