Microstrip antenne Design

P

pankajdudulwar

Guest
Ik ben nieuw te ontwerpen van de antenne en wat hulp nodig voor het ontwerpen van de micro-strip antenne.Als iemand mij kan helpen om het materiaal met betrekking tot het ontwerp of het boek dat moet ik verwijzen voor het ontwerpen van de micro-strook antenne voor 2.4GHz vinden, zal ik zeer dankbaar.
Thanking vooraf

Pankaj

Microstrip Antenna Theory and Design by JRJames, PSHall en C. Wood

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=157088

microstrip antenmna ontwerp handboek door

ramesg Garg, praksh Bhatia, inder Bahl en apisak ittipiboon ..Artech House ..het zal verzorgen alle behoeften ur ..

* Antenne Theorie - Analyse en Design (Constantine A Balanis).
* Breedband Microstrip Antennes (2004).
* Ontwerp van rechthoekige Microstrip Patch Antennes voor de 2,4 GHz-band.

Quote:

Ik ben nieuw te ontwerpen van de antenne en wat hulp nodig voor het ontwerpen van de micro-strip antenne.
Als iemand mij kan helpen om het materiaal met betrekking tot het ontwerp of het boek dat moet ik verwijzen voor het ontwerpen van de micro-strook antenne voor 2.4GHz vinden, zal ik zeer dankbaar.

gebruik van het momentum Agilent EM simulator te ontwerpen dergelijke antenne

Zeland IE3D is de beste ontwerpen fr microstrip antenne ...

Zoals Borst Compact en Broad Band Antennes Microstrip genoemd door Kin-Lu-Wong zal nuttig zijn.

U kunt simuleren die structuren die in dat boek in IE3D software die goed is voor Planar antenne simulatie

then try to design the str with ie3d .

eerst proberen met enkele sinple wiskundige uitdrukking van balanis
probeer de str met ie3d ontwerp.U kunt gezicht sommige probs in het verklaren van het resultaat u zal krijgen.Thn proberen hetzelfde voorbeeld met gedetailleerde expressie van Bahl Bhatia ..

thn het met enige wat tally nu vindt sastisfaction ...

Als u wilt een diepere unstading hebben dan is het advicable te DYanic groene uitdrukkingen n basis fn systhesis proberen ..

Voor de simulatie van microstrip antenne, stel ik u microstripes gebruiken van flomerics.

is very user friendly.

De bouw
is zeer gebruiksvriendelijk.Het werkt in de tijd domein zodat het sneller dan andere simulator kan draaien dat het gebruik van frequentie-domein voor breedband-analyse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back