Microsoft VC of Borland C Builder?

Momenteel VC is een mainstream & ik weet niet waarom,
Maar ik zoals C Builder meer, het is makkelijker om programma of wriite GUI applicatie
maar waarom naslagwerken van C Builder zijn veel minder dan VC ?

Dit zijn zeer verschillende instrumenten met zeer uiteenlopende toepassingen die kunnen worden gebruikt in zeer verschillende situaties.
Als u wilt kiezen de beste optie voor uw doeleinden, probeer tu gebruik van deze quiz, gericht op de belangrijkste verschillen tussen beide producten.
<h4> De test </ h4>
<ul>
<li> 1 Wilt u compatibiliteit met andere MS vstudio tools?Zo ja, een punt voor VC notitie , elders niet notitie niets, en doorgeven aan volgende vraag </ li>
<li> 2 Wilt u uw aanvraag zo stabiel na de verdeling zoals het was tijdens de ontwikkeling?Ja: een punt voor de bouwer, geen: geen punten. </ Li>
<li> 3 Weet u C / C op een diep niveau?(dit migth gemiddelde van multi-class geërfd sjablonen om meer vreemde dingen, of het geven van utility om een pointer die wijst naar zichzelf) Punt voor Builder in afirmative geval, en voor Visual als je geen antwoord. </ li>
<li> 4 Vind je het leuk om deze stukjes code die de IDE schrijft voor u wanneer u wizards, vorm editors, etc begrijpen?Zo ja, punt voor bouwer.
<li> 5 Heeft u een internetverbinding in dezelfde machine wordt u werkt?Dan een ander punt voor Microsoft.
</ ul>
Eenmaal klaar, deze scores moet geven u een idee van welke van beide instrumenten het beste bij uw behoeften.
En nu, zal ik ook uitleggen diferences tussen deze hulpmiddelen en rechtvaardigen de vragen van de test:
1: Dit is eenvoudig.MS VC is onderdeel van vstudio.Als u wilt dat uw Basic en C binaire bestanden samen te werken, beter als je ze met dergelijke instrumenten.
2: Er zijn veel Microsoft-producten die worden ontwikkeld op dezelfde manier een VC applicatie is, en we hebben al gezien de resultaten in Microsoft-producten: ze zien er leuk uit, kan een heleboel dingen, maar veel van deze dingen vaak mislukken.Als u Borland in plaats daarvan, zal je programma doen wat je vertelt het aan te doen.
Een ander aspect dat hier zorg is dat <strong> MS VC vervangt </ strong> sommige delen van de C -standaard, met hun prive-technologieën, terwijl <strong> bouwer voegt </ strong> sommige particuliere functies aan de norm.
3: Going on uit laatste opmerking, als je deze lijn nemen:
template class boom <class T>;
U moet krijgen in bouwer, een versie van de klasse voor elke waarde (type) T neemt tijdens het lopen.In Visual, migth krijg je een algemene klasse en data conversie roept overal.Als je me niet gelooft, compileren sommige complexe code om assembler en resultaten te vergelijken.
4: Borland's VCL is veel meer vast dat Microsoft MFC, en alleen mislukt wanneer een ander stuk van de software (of zelfs het OS) maken het mislukken.Bijvoorbeeld, alle formulieren in Builder zijn subklassen van de klasse vorm, zodat je ze kunt plaatsen in de vorm variabelen, dan stemmen ze hun ware klasse, en doe veel meer dingen.MFC is over het gebruik van zuiver C waarbij zoveel mogelijk C kenmerken (ik weet niet de redenen)
5: Zelfs als help-bestanden zijn beter op de Bouwer dan op Visual, de MSDN op het web is zeer compleet, en het gebruik van VC is meer uitgebreid op het web gebruikers dan bouwer, dus u kunt nemen advantadge veel meer online bronnen.

Mijn mening (op basis van een irrationele, viscerale en persoonlijke haat tegen Microsoft): Borland altijd.

Gegroet,
Herenvardo, Freak en programmeur

PS: Opmerking: Ik heb nog nooit een crash bij het gebruik van BCB.En ik bedoel nooit.Aan de andere kant, is mijn pc niet in staat, bij het uitvoeren van een Windows XP, om zowel een media-speler en een vstudio tool draaien.Aangezien ik niet in staat ben om te werken zonder muziek, zijn mijn mogelijkheden beperkt.BORLAND FOREVER!

Ik ben bezig met seriële communicatie, en ik denk dat C Builder machtiger is dan VC .Zijn zeer eenvoudig te maken overlapten of niet-overlappende seriële communicatie

Ik ben het eens dat BC is een meer stabiele en gebruiksvriendelijk product, maar ...VC commando's een beter salaris in de markt en om deze reden zou ik zeggen dat het zinvoller om VC te gebruiken.

Uiteindelijk komt erop neer om geld

Ik gebruik BC Builder voor meerdere jaren.Het is goed.Denk je dat het door uw zelf:
BCB kunnen leven tot op vandaag, waarom?De anser is dat het een aantal goede mogelijkheden
dan VC .Anders is al gestorven.

Ik dacht dat BC bouwer kan beter dan VC .
Maar Microsoft is strongger dan borlan.

die een van hen is beter voor (lees: vereist minimale inspanning) voor het schrijven van device drivers en communiceren met randapparatuur aangesloten op havens, inclusief de USB-poort .....

Microsoft raadt stuurprogramma's zijn geschreven in C. Niet bron honger, buggy C !
De DDK wordt geleverd met AC-compiler en alle tools te bouwen die nodig

>> Niet bron honger, buggy C !

Eigenlijk, C is niet buggy, noch necesarely resource honger.Gedeeltes van de kernel laat MS code van ondersteuning is C , maar met een bloot C-interface.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back