microblaze en het ontwerpen van op maat ip

C

corleone2463

Guest
hallo evry bdy ik net begon te werken aan microblaze processor .... nu im van plan om aangepaste ip bouwen (zoiets als een klein sequentiële CKT of een state machine) en het verbinden met microblaze ... op FPGA ..... i DNT weten hoe u aangepaste ips voor microblaze intefacing bouwen kan nebdy mij helpen plz

Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit gedaan dus gelieve excuus eventuele fouten! Ik heb enkele aangepaste interface en een aantal gegenereerde IP om een MicroBlaze met behulp van de Fast Simplex Links (FSLs). Ik dacht dat ze keek, hoe gemakkelijker de bus te gebruiken in de beperkte tijd die ik had voor het project. U moet uw IP schrijven om te voldoen aan de FSL-interface, of u kunt de IP in een 'wrapper' dat maakt het compliant. Met de Xiilnx software kunt u het genereren van een FSL IP en vanaf daar starten. Op een gegeven moment kreeg ik gefrustreerd met de FSLs en ging weg alles uit de FPGA en weer in het gebruik van GPIO: D.

proberen om een eenvoudige adder en de haven als een aangepast IP samen met microblaze schrijven .. dat zal een goede stap om mee te beginnen .. Raadpleeg de tutorials hieronder voor knwing howto voeg een custom perifere ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back