Micro intensivering

T

Thayas

Guest
Hoi allemaal ..
Im gebruik van zes draad unipolaire stepper motor (7.5degrees).
im kunnen draaien in de helft stap modus ..
Nu wil ik draaien in kleine hoeken (7.5).
Ik heb geen idee .. Plc iedereen kan mij leiden ..

Groeten
Thaya

stap is de hoek die de stepper motor draait voor elke klokcyclus ..om zo te bereiken dat de kleine hoek je het over hebt ik denk dat je moet poort slechts een puls van de klok aan de stepper motor ....

Groeten

Ya .. i culd draai de stepper motot op 90 degrees.now Ik wil het onder controle te kleine hoeken (7,5 graden)

ya Ik begrijp dat ...te bereiken dat u voor het verzenden van een klok vinkje voor elke 7,5 graad dat u wilt dat de stepper motor te draaien ....

als u een 6-draads motor, het kan gaan om een 3phase 2 draden per fase of een 5 fase 1 kabel per fase gemeenschappelijk, Als het is een 5-fase dan kunt u een intensivering resolutie van ongeveer 125.000 posities per omwenteling.

Dit is gearchiveerd omdat alle multi fase "borstelloze" motoren "magnetisch gearing" zie http://www.infolytica.com/en/coolstuff/ex0106/Magnetic% 20Gear% 20B% 20Field.avi
Elke revolutie vereist de kern te gaan al een groot aantal omwentelingen voor het buitenste kern draait eenmaal, en zo elke magneet is ingeschakeld op een door een Vervolgens zie je het kleine bedrag van de buitenste movment zelfs in een 3-fase motor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back