Met Tanner Tools voor analoge IC-ontwerp

Mijn ervaring met Tanner is gemengd.

Het heeft zeer goede instrumenten (I like T-Spice), maar aan de andere kant, als je moet overstappen van UNIX naar Windows vaak met uw werk,
kunt u in de problemen.Voor meer dan een keer had ik problemen als ik die lay-outs gedaan in unix in L-Edit (Vias dat nog niet gelezen, kortgesloten lagen).Anders hebben zij goede instrumenten.

het
is onmogelijk om de ontbrekende Vias of kortgesloten lagen, tenzij u een fout gemaakt tijdens GDS import / export.

I'm guessing dat het via het probleem dat u vergeten te exporteren VIA laag, of uitgevoerd, gebaseerd op hiërarchie, maar had getrokken Vias op top - haha Oeps dat
is een lastige, maar niet de software
van de schuld.

tweede - kortgesloten lagen?dat zelfs niet zinvol.een laag is gewoon een stelletje vormen alle gemarkeerd met een laag ID-nummer, de software niet uit of is het metaal, poly, tekst of Passiverend ..Mijn gok is dat je een onbekende ingevoerde laag, en per ongeluk bij de verkeerde laag-id is.

niet nodig om de schuld van de instrumenten - wat over de oude kerels die afgesneden plastic vellen om hun lay-out?wie ze de schuld bij de lagen zijn kortgesloten?de kunststof plaat fabrikant?

na de GDS dat ontbrekende Vias, ik zal u vertellen wat er mis is.

Ten eerste, ik zeg niet dat L-Edit is een slecht programma; ik noem een probleem dat ik had.

Ook ik dacht dat het om een GDS-export / import probleem, maar toen ik die de GDS in Cadence en Magic, ik had geen problemen.Dat
is wanneer ik vermoed over software probleem.het echt gebeurd!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back