Met PAL / GAL als 74C926 IC

K

killex

Guest
Hoi.Ik vraag me af of het mogelijk is om programma een PAL of GAL naar "bouwen" een 74C926 (4-cijferige teller met multiplex-7-segment output drivers) en als het is mogelijk als iemand de code voor het programmeren van deze (en de PAL / GAL-markering).Dit komt omdat the74C926 is zeer duur en ik heb enkele PAL klaar voor gebruik.
Bedankt.

PS: Sorry als ik zei een dom ding, maar ik heb nooit gebruikt programmeren logische bouwstenen.
Dag

Met 4 cijferige teller en een 7segment bestuurder uw ontwerp moet 23 macrocellen (4x4 7) .... meer als u wilt dat de hang tussen loketten en bestuurder.

Dus je kan niet passen in een PAL of GAL (10 macrocellen) l

Een klein CPLD (64 macrocellen, misschien 32) uit @ ltera, Xilinx, Lattice .....moeten omgaan met uw ontwerp.

Groeten

Hoi.
Weet u waar het vinden van een goede gids (met voorbeelden) om te weten en te programmeren PLD, GAL, PAL?
Ik heb nooit gebruik van gemaakt, dus ik weet niet wat zijn macrocellen ...Ik weet alleen dat dit PLD kan worden gebruikt voor het maken van een logische netto burning "microswitches" over hun binnenkant.
De IC (74C926) Ik
ben op zoek naar heeft 7 output lijnen (a tot f) pilote 7-segment displays en 4 output lijnen multiplexed (zodat deze scans 4 beeldschermen aangesloten parallel scannen hun kathoden).
De pennen zijn:
7 uitgang (AF) voor de 7 segmenten van de displays
4 multiplex-uitgang voor het scannen
1 vergrendeling inschakelen
1 display selecteren
1 klok
1 Reset
1 uitvoeren
Ik bevestig de notitie, als je wilt kijken.
Thanx
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hoi!

hier is een goed uitgangspunt:

http://www.optimagic.com/faq.html (kijk voor SPLD en CPLD)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back